5p Ford EVO 95 PLUS uit 2021

5 slaapplaatsen
Comfortabele slaapplaatsen voor maximaal 5 personen
5 stoelen met gordels
Plaatsen met veiligheidsgordel
Rijbewijs B
Je autorijbewijs is voldoende om deze camper van minder dan 3500 kg te besturen
Buitenlandse reizen toegestaan
De eigenaar staat toe met zijn camper naar het buitenland te reizen
4.4/5 gebaseerd op 8 ervaringen
Heeft al 50 keer verhuurd
Reageert binnen een paar uur

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De mobilhome heeft een Ford motor 170pk en 6 versnellingen.
Achteraan een afsluitbare slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden van 80x205cm. Deze kunnen tot 1 groot bed gemaakt worden, het tussenbed is dan geschikt voor een kind.
Vooraan een elektrisch hefbed van 120x200cm.
- 2 draaibare pilotenstoelen
- aparte douche
- aparte wc
- ruime koelkast met vriesvak
- radio
- USB aansluitingen
- servies voorzien (potten, pannen, zeef, bestek, borden, ...)
- linnengoed (optioneel)
- campingtafel en stoelen
- garage met...

Kenmerken

Voorzieningen

Gemak aan boord
  • Airco Woonruimte
  • Bed & Linnengoed
  • Buitendouche
  • Campingset (stoelen + tafel)
  • Diepvriezer
  • Dinette
  • Douche
  • Draaistoelen
  • Fietsendrager
  • Garage
  • Gasfles
  • Gasfornuis
  • Handdoeken inbegrepen
  • Keuken inventaris
  • Kluis
  • Koelkast
  • Luifel
  • L-zit
  • Off-grid kamperen
  • Oven
  • Toilet
  • TV
  • TV ontvanger
  • Verwarming
  • Warm water
  • Winterkamperen
  • Zonnepaneel
Tijdens het rijden
  • Achteruitrijcamera
  • Airbags
  • Airco tijdens rijden
  • Audio ingang
  • Bluetooth
  • Cruisecontrol
  • Imperiaal
  • Isofix
  • Navigatie
  • Parkeersensoren
  • Radio
  • Sneeuwkettingen
  • Stuurbekrachtiging
  • Trekhaak
  • Winterbanden

Technische kenmerken

Ford
Half-Integraal
Handgeschakeld
Rijbewijs B
Eerste inschrijving in 2021

Huurvoorwaarden

Huisregels

Roken toegestaan: Nee
Huisdieren toegestaan: In overleg
Buitenland toegestaan: Ja
Wintersport toegestaan: In overleg
Festivals toegestaan: Nee
Bergen toegestaan: Ja
Minimum leeftijd: 26 jaar

Bestuurders dienen minimaal 3 jaar autobestuurder te zijn en in de laatste 3 jaar vrij zijn van een schadegeval met verzwarende omstandigheden.

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De mobilhome wordt volledig gepoetst afgeleverd. Ik verwacht deze ook volledig gepoetst terug, binnen en buiten. Bij niet voldoende reiniging worden volgende kosten in rekening gebracht:
- buiten 50€
- binnen 50€
- toiletcassette niet leeg en gereinigd 30€
- afvalwater niet leeg 15€
GEEN AUTOMATISCHE CARWASH.

De dieseltank en AdBlue worden vol gedaan bij aflevering. Ik verwacht deze ook vol terug te krijgen.

Tarieven

Aantal vrije km per week 1.500 km
Kosten per extra km € 0,25
Schoonmaakkosten € 0
Last-minute korting
Boekingen binnen 1 week3%
Boekingen binnen 2 weken3%
Langboek korting
Boekingen 3 weken of langer3%
Boekingen 4 weken of langer5%


Anderen huurden ook in: Wuustwezel, Kapellen, Stabroek, Essen, Brasschaat, Brecht en Sint-Job-in-'t-Goor

8 Recensies

Bart Bart

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We gingen de Camper ophalen! En toen we aankwamen was Ken er zelf nog niet was boodschappen doen. Oké dat kan al vonden we dat wel raar. Toen Ken er was zijn we gelijk naar de Camper gegaan.En werd er razend snel rond de Camper gelopen en gezegd de tafel kun je niet omhoog of omlaag doen want die werkte niet naar behoren! Het raampje bij de deur kon niet open! De vuilnisbak was kapot vervolgens kwam hij ermee dat de ramen achter bij de slaapcabine open gezet konden worden met pollepels of stokjes. Vervolgens werd er ons bijna niks uitgelegd want hij zei ik stuur jullie allemaal filmpjes en daar kun je precies zien hoe het allemaal werkt!? Vonden we al heel apart. Hij liet de garage aan ons zien en daar lag alles in zei hij voor dat we het wisten reed hij de Camper aan de zijkant van zijn huis. En dan konden wij daar de Camper. Voor dat we wegreden werd Bart verteld dat het een aparte handrem was en liet het ons zien.( die ging niet gemakkelijk)Om eerlijk te zijn was het gevaarlijk! Want je kreeg hem er zo slecht af. Dat Bart soms de Camper uit moest stappen om hem van de handrem af te halen. Meestal wel 3 tot 4 keer voordat hij eraf ging. Wat gevaarlijk was want als je camper ergens stond waar hij niet recht stond kon hij zo wegrijden. Nou eenmaal weggereden kwam ik er achter dat hij niet volledig was afgetankt! Gelijk doorgegeven aan Ken en we konden hem dan met minder diesel terug brengen. Maar eenmaal thuis gekomen gingen we de Camper inladen en kwamen er al snel achter dat dat niet het enige was. Het fietsenrek in de garage stond niet vast. Een camping stoel was kapot, veger en blik was kapot. Tafel was zo achterin gegooid en de hoes ook. We hebben dus onze eigen stoelen maar meegenomen. En heb het fietsenrek maar zo goed als mogelijk vast gezet wat nog wel even een werkje was :( Er zou een Vignet voor Frankrijk bij zitten maar die zat er ook niet bij. Maar daar waren ook alweer niet blij mee want we gingen naar Frankrijk. Dus moesten we ook weer zien te regelen. Eenmaal ingepakt en omdat we ‘s avonds door al die problemen pas laat klaar waren en pas middernacht op bed lagen. Gingen we de volgende dag niet in de ochtend maar in de middag weg. Eindelijk konden we weg en zeiden tegen elkaar als het hier maar bij blijft want we hadden het al helemaal gehad! Met die Camper. Eenmaal naar een KM of 250 gereden kwamen we bij een parking aan en constateerde we dat er een hele hap uit de band was. Gelijk Ken weer bericht en gezegd dat kan toch niet is dit wel veilig waarop hij zei is net goedgekeurd bij de keuring. Waarop wij goboony hebben gebeld en het uitgelegd en ook verteld over al die ander mankementen. Maar wat zo vreemd was hij reageerde overal zo laconiek op ( het boeide hem allemaal weinig) Wat ons ook nog werd gezegd als erop Dashboard word aangegeven er moet olie bij dan staat erachter in de Garage nog wat olie ik denk dat er nog geen 2/10 inzat dus moest is ook nog olie gaan kopen en af en toe oliepeilen ( volgens mij had hij dit allemaal al kunnen voorkomen door de camper voor het verhuren na te lopen.) Maar als je na 900 KM al op Dashboard ziet dat er olie bij moet. Dan vraag je je toch af of Ken de Camper verhuurd om zo snel mogelijk veel geld te verdienen en helemaal niks repareerd aan de Camper. Ik zal u zeggen de sloten gingen allemaal stroef de toilet was niet schoongemaakt toen we mee kregen. Kwamen we naar 2 dagen achter door de stank en dat er ook geen afsluitklepje zat van de WC niet echt fris. We moesten de Camper schoon en gewassen aan de buitenkant terugbrengen maar het dak was nooit schoongemaakt / de cassette van de wc was niet geleegd! Na twee weken waren we weer thuis aangekomen van een leuke en mooie vakantie op een ding na….”De Camper” want dat was echt schandalig hoe de verhuurder mensen zo een Camper mee geven. Maar we zijn nog niet klaar want wij de camper van binnen en van buiten toch netjes zoals afgesproken schoongemaakt! (Want wij hadden zoiets we gaan ons niet net zoals Ken gedragen) Zei ik tegen me vriendin kunnen we hem Niet berichten of we hem miss wat eerder terug kunnen brengen. Waarop hij terug appten dat we de Camper twee straten verder konden parkeren en dat hij later door iemand anders werd gecontroleerd! Waarop ik tegen me vriendin zei waar slaat dit op en me vriendin terug appte dat we de camper gelijk gecontroleerd wilden hebben en we wilden met hem nog even bespreken waarom dit ons allemaal niet eerder was verteld voor dat we de camper gingen huren via Goboony. En wat gingen we hier aan doen want we hebben wel 1930 euro voor de huur van de camper betaald zonderborg enz enz dat dat is toch behoorlijk wat geld. Maar werd gezegd ben er niet ben in het buitenland! Waar wij niks van afwisten. Dus hadden dat dan net voor 17:00 uur waarschijnlijk pas vernomen. Maar 1 en 1 is 2 meneer Ken wilde gewoon de confrontatie niet aan voor al de problemen. Maar ik denk en weet het niet 100% zeker doet hij dit bij bijna iedereen. En wat bij ons ook was stuurde hij om 14:00 uur bericht of we half uur later konden komen en weet wel waarom omdat de andere huurder waarschijnlijk niet optijd terug was. Zelfde wat ik niet kan bewijzen maar wel denk is dat wij hem terug hebben gebracht en doorheen niks word hersteld of gerepareerd maar gelijk weer met de volgende klant mee kan. Ik kan u vertellen het is een snelle jongen met snelle praatjes je knippert met je ogen en hij is de Camper al rond en zegt zet hem naast me huis en dan kunt u hem meenemen. Deze meneer zou ik eigenlijk niet eens een Ster willen geven want alles wat hij daarna moet reageren op het geschil is allemaal gelogen! En als we hem berichten kon hij alleen maar reageren met duimpje omhoog of spraakbericht of op een vraag van ons helemaal niet reageren en nu kan hij ineens wel reageren met leugens! Ik heb een en aantal foto’s toegevoegd zodat u het kan zien. Gegroet Bart & Yvonne Juni 2026
Jos Jos

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Zeer vlotte en correcte afspraken, informatie beschikbaar maar je moet er actief naar vragen. Beschrijving komt overeen met de camper, hier en daar moet je zelf dingen ontdekken (bijv. waar je gsm vast klikken voor navigatie, hoe ramen vast klikken, …). Juli 2025
Jurgen Jurgen

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Ken is een heel toegankelijke gast, reageert heel snel en denkt mee in oplossingen!!! Camper is netjes en in goede staat, kortom prima om mee weg te gaan. We gaan er zeker nog eens mee weg!!! Bedank Ken en tot de volgende... 👊 Juni 2025
Reactie van Ken Hartelijk bedankt Jurgen..😉 Mvg Ken Nuyts
Marly Marly

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Dit was ons eerste avontuur met een camper en met Goboony. Heel fijn contact met de eigenaar en we hebben een super weekend gehad! Mooie camper en alles is vlekkeloos verlopen. Enige wat ik miste in de camper waren stopcontacten. Er zit er maar 1 in. Maar stekkerdoos is zelfs aanwezig! Zeker voor herhaling vatbaar. Mei 2025
Reactie van Ken Fijn dit te horen Marly. Bedankt . Mvg Ken
V V

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Heerlijke camper met prima indeling ! September 2024
Ryngaert Ryngaert

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We zaten vol spanning af te wacht het was bijna onwerkelijk dat het allemaal zo snel verliep. Het was zeer fijn en een geruststellend contact met de eigenaar en de uitleg was top. We zijn weekend naar Nederland getrokken en was fijn met of zonder regen. De camper was zalig om in te verblijven en had alle het nodig comfort. Was onze eerste keer maar zeker niet de laatste en heeft ons ervaring op gedaan om later eigen camper te kunnen kopen. (Eerst weer hard werken🤭🤭). Zeker aanrader . En relax alles komt goed. Mei 2024
Rudolf Rudolf

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Het is super goed gegaan En ken is een toffee man En de camper was super Een aan Rader om bij ken te huren September 2023
Johan Johan

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wij zijn twee weken met deze mobilehome naar Oostenrijk geweest en buiten de vele regendagen toch een prochtige vakantie gehad in de bergen. Alles is aanwezig en goed onderhouden. Contact met de eigenaar gaat heel vlot en is goed berijkbaar in geval van vragen, zeker een aanrader. Augustus 2023