Lana Lana

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De overdracht verliep slecht, Margaret kon niet naar haar luisteren en niet communiceren over de problemen. Niet klantgericht en stelt: "geen discussie mogelijk, ga naar de claims-afdeling". Problemen:- De buitenkant van de camper is niet goed onderhouden, de bumper is afgeplakt en de ramen zijn gebarsten. Geen verwarming werkt Geen werkende magnetron voor bereide maaltijden Geen water voor douche, toilet of gootsteen Luifel heeft een beschadigde steunpoot Geen egalisatieblokken voor een vlakke toegang. Er is geen handleiding beschikbaar, contact opnemen is een probleem en problemen worden niet telefonisch opgelost. Het ophalen ging razendsnel, omdat de medewerkers zo snel mogelijk hun vragen moesten beantwoorden en daarna weer terug moesten naar hun hoofdtaak: lesgeven. Katie en Gareth waren behulpzaam, maar Margaret was niet geïnteresseerd. Ik ben volkomen teleurgesteld omdat ik nooit een camper heb gevonden die aan mijn behoeften en die van mijn gehandicapte vrouw voldeed. September 2025