Jack Jack

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Ik zou het huren van deze camper, of van deze eigenaar, afraden. Onze reis zat vol problemen. Ten eerste werden we op de vertrekdag van onze reis, terwijl we onderweg waren om de camper op te halen, geïnformeerd dat het ophalen uitgesteld zou moeten worden, omdat de eigenaar niet aanwezig was op de afgesproken tijd. Na het ophalen begonnen we met de overdracht. Dit omvatte een controle of we wisten hoe we de luifel moesten uitpakken en veilig moesten opbergen. Hierbij ontdekten we dat de luifel tijdens een eerdere reis beschadigd was geraakt, waardoor we de luifel niet goed konden opbergen. We hielpen de eigenaar om dit kapotte onderdeel te repareren, wat ons extra tijd kostte. Op dit punt van de dag liepen we 2-3 uur achter op ons oorspronkelijke schema, wat betekende dat we nu zeer weinig tijd hadden om op tijd op onze bestemming te komen. Daardoor verliep de rest van de overdracht erg gehaast en moesten we het ophalen van een item dat we tijdens onze reis van de eigenaar hadden gehuurd, overslaan (hierover later meer). Tijdens onze reis hadden we veel problemen met het comfort en de rijeigenschappen van de camper zelf. De wegligging was erg slecht en voelde soms onveilig aan, de airconditioning was erg slecht en de achteruitrijcamera was bijna nutteloos, waardoor we zeer beperkt zicht hadden. Bij aankomst op onze kampeerplaats en het installeren van de camper, ontdekten we dat de off-grid-mogelijkheden van de camper ongelooflijk beperkt waren, aangezien er slechts één USB-poort was die zonder netstroom werkte, ondanks dat deze camper werd aangeprezen en beschreven als off-grid. Een ander ding dat we ontdekten bij aankomst op onze kampeerplaats, was dat de camper erg slecht schoon was. De koelkast en de bovenkanten van alle oppervlakken waren vies en moesten grondig worden schoongemaakt voordat we er veilig eten op konden bewaren of zetten. Wat we wel prettig en de moeite waard vonden, waren de slaapgelegenheden en de leefruimte. De slaapgelegenheden waren comfortabel en ruim, de opbergruimte was ruim, er waren stoelen en een tafel in de opbergruimte van de camper, wat erg welkom was. We hebben de kookplaat en het fornuis gedurende de week niet gebruikt, omdat we onze eigen barbecue hadden. We kunnen dus niet beoordelen of deze apparaten goed waren. Voor de drie personen die we hadden, was de camper prima, maar ik zou zeggen dat er maximaal vier personen comfortabel in konden slapen. Helaas leverde de teruggave en de rest van het proces alleen maar meer problemen en klachten van onze kant op. We leverden de camper vóór de afgesproken tijd in, in een zeer schone staat, nadat we er op de dag van terugkomst 1-2 uur aan hadden besteed om hem schoon te maken. We leverden hem in en als onderdeel hiervan werd er standaard gecontroleerd op eventuele schade die tijdens onze reis was ontstaan. Er werd niets gevonden en we waren snel weer op weg, nadat we met de eigenaren hadden afgesproken dat als er binnen 72 uur niets anders werd gevonden, onze borg zou worden terugbetaald. Een week later namen ze contact met ons op om ons te beschuldigen van diefstal/verlies van een voorwerp in de camper. Ze benaderden ons privé via WhatsApp en verklaarden dat ze "ondubbelzinnig konden garanderen" dat we de handgreep voor de waterdrager (aquaroll) kwijt waren, waarvoor we tijdens onze reis £20 extra hadden betaald. We hadden de handgreep voor de waterdrager echter nooit ontvangen vanwege de vertragingen op onze vertrekdag, zoals eerder vermeld. Omdat de totale kosten van onze reis de £20 die we voor de aquaroll-handgreep hadden betaald, ruimschoots overschreden, vonden we het niet nodig om tijdens onze reis contact met hen op te nemen om dit op te lossen. Ze lieten ons via WhatsApp weten dat ze geen andere keuze hadden dan onze kaart te belasten voor dit item, tenzij we voor een nieuwe waterdrager + handgreep (£60) zouden betalen. We gaven vervolgens aan dat we dit item nooit hadden ontvangen en dat we dit liever officieel via GoBoony wilden oplossen. Twee dagen later reageerden ze met excuses en gaven ze toe dat ze fout zaten en dat de handgreep ontbrak bij een van hun andere campers, niet bij de onze. We hebben geen compensatie of verdere excuses ontvangen voor deze beschuldiging, of voor het feit dat we het item waarvoor we betaald hebben nooit hebben ontvangen. Over het algemeen, zoals u uit deze uitgebreide recensie kunt opmaken, was onze ervaring met deze camper (Charlie) negatief, voornamelijk omdat de eigenaren ongeorganiseerd, onaangenaam in de omgang en misleidend waren. Juni 2025