Shahar Shahar

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

We hadden twee weken voor aankomst een ophaal- en afleverpunt in Edinburgh vastgelegd. Een dag voor onze vlucht wijzigde Oliver de ophaallocatie naar Errol ("Het was een automatisch bericht dat hij akkoord ging met uw verzoek.") Toen we bij de bus aankwamen, was de vaat vies, waren er geen lakens, geen telefoonhouder en we vonden geen adapter voor het opladen van de aansteker. We vroegen hem of hij ons wilde terugbetalen voor de aanschaf van de spullen voor de bus en hij zei ja. Het warme water in de douche werkte niet. We moesten 2,5 week douchen met de waterkoker. De gasfles was bijna leeg op onze 3e dag. Opnieuw zei hij dat hij het ons zou terugbetalen, dus we vonden een plek om dat te doen (moesten wel even zoeken naar zo'n plek...). Toen we de afleverdatum afsprak, vroeg hij ons opnieuw om naar hem toe te komen. Hij deed geen enkele moeite om de bus op zijn oorspronkelijke locatie terug te zetten. Toen we uiteindelijk om geld vroegen voor de spullen die we voor de bus hadden gekocht (en in de bus hadden laten liggen), betaalde hij ons maar de helft van het bedrag (nadat we hem 3 weken achterna hadden gezeten). Eigenlijk zei hij dat hij ons een plezier had gedaan door ons het geld terug te geven. De bus is prima en mijn vrouw en ik hebben samen een geweldige reis gehad, maar ik zou het niet aanraden om hem te huren. Juni 2024
Reactie van Oliver Dear Shahar, Thank you for your feedback. I would like to clarify a few points from your review to ensure an accurate understanding for future renters. Firstly, the pickup and drop-off location was never agreed to be in Edinburgh; it was always set for Errol. As the hirer, you are not entitled to change the pickup point without mutual agreement. Regarding the consumables like gas and fuel, these are the responsibility of the hirer to purchase. However, I refunded these costs in good faith. Similarly, while a phone mount is not necessary for the van due to its Google Play integration, I agreed and refunded this cost as well. Additionally, I provided a full refund for the expenses, but the amount you received was slightly less due to the fees associated with international bank transfers. As for the cleanliness and equipment issues you mentioned, I apologise for any inconvenience caused. I strive to ensure that the van is in excellent condition for each rental, and I take your comments seriously. Lastly, I did make efforts to accommodate your needs, including refunds and responding to your requests. Despite these efforts, it appears there was a misunderstanding regarding our agreements and your expectations. I appreciate your feedback and will use it to improve the experience for future renters. Best regards, Oliver