Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Wij zijn een stel met een 6-jarig kind uit de provincie Bologna, met ervaring in campers. In 2023 hebben wij een camper gehuurd via Goboony, eigenaar ene zekere de heer Mauro C. Het voertuig was in een redelijke staat van onderhoud ondanks dat hij 13 jaar oud was. Het platform (hoewel met goede bedoelingen) zoals het naar onze mening is bedacht/gestructureerd, werkt NIET en beschermt de eindklanten NIET. We hebben ervaring met campers, helaas hebben we de camper toevallig gehuurd van een persoon die in eerste instantie erg aardig leek maar van wie we later alles begrepen, maar hij stelt zonder aarzeling dat hij Gobony gebruikt om de camper gratis te onderhouden (zijn woorden) , later zul je begrijpen waarom. Aan het einde van de huurperiode (een weekend) leveren wij de camper in onberispelijke staat, gecontroleerd en alles in orde terug. Slechts EEN DAG LATER klaagde hij bij ons over een verduisteringsgordijn dat traag veerde en niet goed opsloeg (we hadden het geluk dat we op de dag van de verhuur een video hadden gemaakt) en een rugleuning van de dinette die volgens hem iets scheef zat los van de muur (ook een gedeelte van camper nooit gebruikt). Uiteraard hebben we beide methoden onmiddellijk betwist (een verkenning de volgende dag, in onze afwezigheid en zonder de mogelijkheid tot kruisverhoor). De voortent klapt simpelweg niet op omdat het een 13 jaar oude camper is die, ook al is hij goed onderhouden, nog tal van oude mechanische onderdelen heeft (een rolluifelveer heeft bij correct gebruik een gemiddelde levensduur van maximaal 8-10 jaar)! DANKZIJ de video gemaakt op de dag van levering kon de eigenaar ons (ook al hadden ze dat graag gewild) de kosten voor de volledige vervanging ervan (een 13 jaar oude rolluifel) niet in rekening brengen!! Aan de rugleuning van de dinette was echter niets te doen, ze rekenden ons 150 euro aan voor iets waar wij niets mee te maken hadden! Het is hier dat we het Gobony-systeem betwisten, dat naar eigen goeddunken beslist of een bepaalde verklaring van de eigenaar waarheidsgetrouw is of niet (sluwe eigenaar die een ad-hocbon heeft laten maken door de werkplaats en die Gobony heeft laten zien dat hij bij deze pseudo-' poging " bracht ons de kosten in rekening). Als iemand een fout maakt, betaalt hij, het is eerlijk en vredig. Anders is het onjuist en oneerlijk en schaadt het het vertrouwen dat de basis vormt tegenover degenen die het zouden moeten garanderen. We begrijpen dat Gobony slechts een tussenpersoon is tussen degenen die huren en degenen die huren, maar dit is geen excuus in hun voordeel. Een voorbeeld hiervan is Airbnb (op dezelfde manier een intermediair) die hetzelfde doet voor woningen, maar bij problemen meteen ter zake springt/het geschil altijd oplost. In plaats daarvan moesten we bij Gobony WEKEN wachten voordat ze een beslissing namen (e-mail na e-mail) en met vrijwel onbestaande klantenservice! Het is voor hen onmogelijk om u telefonisch te woord te staan, en pas na dagen per e-mail (laat staan als u op vakantie een probleem heeft en hun onmiddellijke ondersteuning nodig heeft)! Om nog maar te zwijgen van zaterdag en zondag... je moet wachten tot maandag! Gobony rekent heel goed aan voor de huurbemiddeling, maar aan de andere kant hebben ze een absoluut onbestaande klantenservice. Als alles goed gaat, is dat in principe oké, maar in geval van problemen moet je weten dat het een nachtmerrie zal zijn! Februari 2024
Reactie van Mauro Grazie mille per la recensione...ma mi avete staccata la spalliera della dinette attaccata con ben 4 viti da , chi rompe paga semplice un abbraccio