Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Bij de eerste kennismaking komt Norman Wezel over als een open en eerlijk persoon. Hij bood ons zelfs aan om zijn camper een avond eerder op te halen zonder extra kosten. Maar vanaf het moment dat we het volledige voorschot via GoBoony hadden betaald, begon een reeks van vervelende verrassingen. Om te beginnen had Norman geen tijd om de gasfles bij te vullen, dus vertelde hij ons om het zelf te doen op onze vakantiebestemming. De camper is uit het jaar 2003 en dat hadden wij ook onderschat. De koelkast is kapot, in plaats daarvan staat er een koelbox in. Op de eerste dag van onze trip bleek de airco het niet te doen. Dit was geen leuke start van de vakantie, met onze zoon van 10 op de achterbank onderweg met 28 graden. Geen man overboord, uiteindelijk hebben we een hele leuke vakantie gehad met de camper. Maar bij terugkomst kregen we weer een nare verrassing van Norman. En dat vonden we nog wel het ergste. We hebben de camper netjes opgeruimd ingeleverd en een uur lang samen met Norman geinspecteerd. Net als tijdens de eerste kennismaking was Norman erg vriendelijk, alles was oké, beide handtekeningen gezet onder het formulier en Norman zou de borg terugbetalen. Twee dagen later kregen we dit bericht: "Ik heb na het inleveren, tijdens het schoonmaken schade opgemerkt. Deze schade was er niet op het moment dat je hem op kwam halen. Wellicht heb je foto’s die het tegendeel bewijzen. Daarom wil ik je vragen die te sturen. De bus is nu weer op pad, waardoor ik geen schadebedrag kan vaststellen. Dat zal aan het einde van de maand pas kunnen." Omdat het om € 1.000 borg ging, heb ik Norman boos opgebeld. De schade die zogenaamd door ons was veroorzaakt zat er al lang, ook bij vorige huurders al. Maar dat was Norman blijkbaar 'vergeten'. Wij voelden ons opgelicht. Aan het einde van het gesprek kreeg ik een nabrander van Norman "Je bent achterdochtig". Uiteindelijk hebben we GoBoony klantenservice gevraagd om ons te helpen. Gelukkig hebben we de borg nu terug. Daarna nog een paar nabranders van Norman ontvangen: "Je hebt me per telefoon bedreigd" "Wees eerlijk, je zit me nu te zieken" " Ik heb ook gedacht de reis te annuleren, wees blij dat ik je nog die bus mee heb gegeven" Ik zal hier niet alle teksten van Norman kopieren. Maar pas goed op voordat je met hem in zee gaat. Augustus 2021
Reactie van Norman Deze nabrander komt omdat ik Carel onterecht verdacht heb van een schade en hij bang was de borg niet terugkreeg. Bij terugkomst was er niks aan de hand. Toen ik me daarvoor verontschuldigde per telefoon kwam er een stortlading van onredelijkheid over me heen. Het viel verkeerd bij Carel en dat reageert hij zo af. Ik heb daarop eerlijk gezegd dat ik zijn korte lontje al via berichten opmerkte, waarin hij me al beschuldigde dat ik de telefoon niet opnam, omdat ik al betaald zou zijn. Ik was gewoon aan het werk. Volgende keer volg ik mijn gevoel en annuleer ik bij dit soort mensen. Mensen die achteraf gezien bij me terecht zijn gekomen vanwege mijn te veel aan vrije kilometers, waardoor ik gewoon een goedkoop alternatief was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik maak in alle oprechtheid afspraken met huurders en ben hier open en transparant over. Ook als er iets mankeert, ik heb juist geen zin in dit soort gezeur.