Vreemde manier van zakendoen en zeer klantonvriendelijk:
Wij hebben met 4 vrienden een campers gehuurd om naar de Formule 1 in Duitsland te gaan. Wij hadden een keiharde eis: airco in het woongedeelte. Na in December alles keurig rond te hebben gemaakt en de laatste betaling netjes volgens de voorwaarden te hebben voldaan kwamen wij erachter dat de airco volgens de advertentie was doorgekrast. Na een mail naar de verhuurder te hebben gestuurd kregen wij als reactie dat deze defect was geraakt, kan uiteraard gebeuren maar een grote tegenvaller, helemaal als wij hier zelf achter moesten komen. Vervolgens wanneer wij hier een knappe compensatie voor verwachten kregen wij als reactie: je kunt er wel een drama van maken?? Met andere woorden take it or leave it, wij mochten 'gratis' annuleren of kregen 5% korting. Een andere camper zou geen optie meer zijn als je binnen enkele weken weg moet. Contact gezocht met Goboony en keurig te woord gestaan en bemiddeld, toch nog tot een 'acceptabele' compensatie gekomen.
De reis begon, het was veelbelovend want het onderdeel van de airco was toch nog besteld (vreemd aangezien deze niet te repareren was) en kwam op dat moment via de post binnen. Het onderdeel kon er ook nog worden ingezet, wij heel blij aangezien het ruim 40 graden zou worden. Helaas mocht het niet baten, de airco sloeg toch in storing. Dus toch zonder airco.
Aangekomen op de camping waren wij blij dat wij goed voorbereid hadden: eigen stoelen mee (stoelen die erbij zaten waren slecht en niet comfortabel) en een grondzeil (deze zat er niet bij). De inventaris was ronduit slecht te noemen. De tafel die erbij zat was heel klein, dit terwijl het een 6 persoons camper is. Al met al een echte camper voor de verhuur.
Het dak begon met een regenbui ook te lekker vanuit de airco (wat normaal schijnt te zijn). Hierdoor lag er een plas in het midden van de camper, kan toch niet goed zijn?
Een van de verduistergordijnen was vastgeplakt met duct tape. Deze sloot heel erg slecht tot niet.
Na evengoed een heerlijk weekend te hebben gehad (Max was nummer 1) hebben wij de camper precies op tijd op de afgesproken tijd terug gebracht. Tijdens het controleren van de camper door de verhuurster kwam ze erachter dat er een scheur zit onder beide tafels? Dit terwijl wij 1 van de tafels niet eens gebruikt hebben. Maar goed, het is ook wel heel toevallig dat ze een zelfde type scheur hebben in beide tafels? Ook het kozijn bij het geplakte verduistergordijn was stuk, hier zaten de schroeven zelfs uit en zouden wij met grof geweld te hebben gesloopt. Hier twijfelen wij aan aangezien het ook verschillende schroeven betrof. Toen wij hier tegenin gingen om hier over te praten, flipte de verhuurster vrijwel direct door te gaan schreeuwen, er was niet met haar te praten. Wij hebben het laten rusten en aan het einde van de avond kregen wij een mail dat er 35 euro in rekening zou worden gebracht..
De volgende de dag maar weer contact gezocht met Goboony, weer keurig te woord gestaan en zou gaan bemiddelen. Helaas hield de verhuurster voet bij stuk en kon Goboony hier niets mee. Toch zijn wij er samen met Goboony prima uit gekomen.
Conclusie: het huren van een camper bij Goboony is een aanrader, maar doe dit ZEKER niet bij deze verhuurster.
Augustus 2019
Reactie van M En A
je maakt er nogal een cowboy verhaal van. Ik heb niet geschreeuwd, ik heb alleen duidelijk gecommuniceerd dat ik slechts constateer dat er gebreken zijn die er voor vertrek nog niet waren. Ik weet hoe mijn camper was toen ik hem mee gaf en controleer deze nadien ook altijd op dezelfde manier.
Ik kreeg als reactie van jullie dat ik niet had laten zien dat deze heel was bij vertrek..... Nee natuurlijk niet ik kan toch ook niet alles laten zien wat toen heel was, daar ga ik vanuit want dat heb ik bij terugkomst van de vorige huurder gecontroleerd! kijk... hier zit een schroefje in, en deze tafel is heel, oh en hier in de badkamer is ook alles heel, zitten geen scheurtjes in. Je snapt best dat het op die manier niet werkt.
Je trekt ook eea uit verband, jij schreef dat je vond dat ik nogal makkelijk reageerde, daarop heb ik geantwoord dat er een heel drama van maken geen zin heeft en dat ik daarom kort maar duidelijk mijn antwoord formuleer. Daarna heb ik ook nog gezegd dat ik het ook erg vervelend vond dat de airco kapot was gegaan.
De stoelen en kleine tafel heeft u op de foto's van de camper kunnen zien, dat zijn de stoelen die we kwijt kunnen in de beperkte ruimte die er onder het stapelbed in de garage is. Ik snap nu dat u een grote loungeset verwachtte...…
De airco hebben wij getracht te repareren, en ik heb aan jou alsook aan goboony gecommuniceerd dat er werd gezegd dat de hele unit vervangen diende te worden, en dat waren we idd niet van plan te gaan doen. we hebben onderdelen besteld in de hoop dat door deze te vervangen het probleem zou zijn opgelost, helaas bleek dat voor dat weekend niet gelukt te zijn.