Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)
de afspraak met Willem verliep correct voor en na de reis. Willem is een supergast. We zijn er met de Fredo op uitgetrokken voor bijna 4 weken. Het was onze eerste reiservaring met een mobilhome. En wat voor een mobilhome: alles erop en eraan, perfecte automaat, geriefelijk en super comfortabel. Wij reizen van Gent naar Amsterdam, Luxemburg, Zwarte woud, Bern Zwitserland, de Furkapas en via Duitsland terug naar huis. Dit smaakt naar meer zeker met zo een luxe mobilhome. Bedankt Willem voor alles inclusief de YouTube filmpjes.
Reactie van Willem
Waw Guy !!! 🤩🤩
Bedankt voor de prachtige recensie !
U was en top huurder ! Graag volgend jaar terug !! Mvg