Anke Anke

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De communicatie met Tim verliep vlot. Onze auto kon veilig in een hal staan. We hebben een heel fijne reis gehad; alles wat je nodig hebt, is inbegrepen. De auto rijdt super prettig en er is veel ruimte in de daktent. Het is een leuke manier om zo te kamperen, zeker omdat de hondjes mee mochten. ⛺️ Maart 2026