Laura Laura

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Goedemorgen Wij hadden geen hele goede ervaring met het huren van Patricks stacaravan. We lieten de buitenkant reinigen en een sticker (van de dealer) op de cabriokap liet los. Patrick rekende ons 567 euro voor deze sticker. We moesten meer dan 15 dagen wachten (de garantie was geblokkeerd) voordat we een reactie kregen en hij heeft ons nooit iets laten weten. Vervolgens hadden we maar 5 dagen om te protesteren en Patrick was onbuigzaam over een goedkopere oplossing. Goboony bood ons geen enkele ondersteuning. Wij betreuren dit en wensen Patrick en zijn familie het allerbeste voor de toekomst. Wij hopen dat onze opmerking als positief zal worden opgevat door de volgende huurders. September 2025
Reactie van Patrick Beste Laura, de reden dat het zolang geduurd heeft voor ik een offerte had is dat ze Dicar, geweldig veel achter staan met hun mails, na enige telefoon heb ik dan toch een offerte gekregen, dat je de prijs te duur vind heb ik niet veel aan doen, zij hanteren de prijzen en ik ben ook een beetje verplicht om bij hun deze herstelling te laten uitvoeren vermits de camper nog nieuw is en daar aangekocht, de sticker die je stuk gemaakt heb is de naam van Dicar en dat zijn dan ook hun materialen, ik heb de camper van juni, ik heb hem 4 maal verhuurt waarvan 3 maal schade gehad, als ik schade maak ergens draai ik hier voor op, ik denk dat de logische redenering wie potje breekt potje betaald, ik maak hier geen winst uit, in tegendeel, ik moet de camper binnen doen voor herstellingen dus in die tijd kan ik hem ook niet verhuren, dat zijn inkomsten en tijdverlies, ik hoop hiermee een antwoord kunnen te bieden, Alvast mijn dank dat je bij ons gehuurd hebt, Mvg, Karin en Patrick,