Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Heel fijne camper! Niets op aan te merken, hij zit heel goed in elkaar en is voorzien van alle nodige comfort om er even tussenuit te gaan met 2. De communicatie en de overdracht met Anja verliepen ook heel vlot dus zeker een aanrader!