Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)
Via Goboony zijn wij met de verhuurders in contact gekomen. Mrt de eerste kennismaking kregen wij al een hele uitleg en tour om en in. De camper. Na 3 maanden was het eindelijk zover en zijn wij op pad gegaan. De camper is fantastisch rijd heerlijk, uitstekende bedden automatische hoogte regeling en van alle gemakken voorzien. Ook de verhuurders verdienen een 10+ vriendelijk en zeer behulpzaam van begin tot eind. Voor ons voor herhaling vatbaar en voor huurders zeker een aanrader
Reactie van René En Marrigje
Fijn dat jullie een prettige vakantie hebben gehad met onze camper en ook het voordeel hebben ervaren om bij wat minder weer de neus de andere kant op te draaien en de zon op te zoeken. Dankjewel voor de mooie review.