Peter Peter

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

In de meivakantie hebben we de Camper van Gale en Sandy gehuurd voor 11 dagen. Vooraf was ik al een keer kennis gaan maken met Gale en Sandy. Fijn om even een persoonlijk contact te hebben. Vriendelijke mensen! Onze reis naar Zuid Duitsland ging goed en dat kwam mede door de heerlijk rijdende camper. Hij is groot, maar ligt stabiel op de weg. De ingebouwde achter camera is heel chill, omdat je op het schermpje steeds kan zien wie en wat er achter je zit. De camper is voorzien van alle gemakken. De inventaris in compleet en zelfs een magnetron is aanwezig. Het leuke is dat we de camper van de zomer voor 5 weken hebben gehuurd! Daar kijken we nu al naar uit. Gale en Sandy bedankt voor de prettige ontvangsten en tussentijdse communicatie. Top!! Groetjes Noa en Peter Mei 2026
Reactie van Gale Beste Peter en Noa, Wat een super lieve recensie!!! Wij vinden het erg fijn om de huurders met een goed gevoel op pad te sturen en dat iedereen een hele leuke vakantie heeft met onze camper. Jullie hebben de camper ook heel netjes terug gebracht. Bedankt daarvoor. Zijn we erg blij mee. We zien jullie gauw weer terug. Groetjes Gale en Sandy