Huib Huib

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We hebben erg genoten van de reis en camper. Deze was piekfijn in orde. We hadden temperaturen van vind 40gr, maar de airconditioning aan boord werkte prima. Volgende keer zijn we weer van de partij Juni 2026