Marisa Marisa

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Alles is goed gegaan met de overdracht bij bobma, gastvrij vriendelijk ,wij zijn met de camper van huis uit naar duitsland ,Oostenrijk en via saarburg langs de moezel weer naar huis ,2 weken is eigelijk te kort ,we hebben echt genoten van ons eerste camper avontuur , hele fijne compacte camper makkelijk in gebruik Super tevreden ,zeker voor herhaling vatbaar . Juni 2026