The Eagle – Buscamper 2 persoons Renault Master 2016 (2 x lengtebed!)

2 slaapplaatsen
Comfortabele slaapplaatsen voor maximaal 2 personen
2 stoelen met gordels
Plaatsen met veiligheidsgordel
Rijbewijs B
Je autorijbewijs is voldoende om deze camper van minder dan 3500 kg te besturen
Voertuig gecontroleerd
Het kenteken en de APK van het voertuig zijn gecontroleerd
Buitenlandse reizen toegestaan
De eigenaar staat toe met zijn camper naar het buitenland te reizen
4.9/5 gebaseerd op 14 ervaringen
Heeft al 17 keer verhuurd
Reageert binnen een uur

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

In 2022 is deze bus omgebouwd en gekeurd tot camper voor 2 personen. De bus is van alle gemakken voorzien en beschikt over heerlijke bedden die net zo lekker liggen als je bed thuis! Binnen 2 minuten maak je van het matras in de breedte 2 lengtebedden waar ook lange mensen heerlijk op kunnen slapen. Groot voordeel is dat je alle ruimte hebt om lekker te liggen en dat je niet over elkaar heen hoeft te klimmen als je er...

Kenmerken

Bedindeling

Bedindeling 1
195 x 80 cm
Bedindeling 2
195 x 80 cm

Voorzieningen

Gemak aan boord
  • Airco Woonruimte
  • Bed & Linnengoed
  • Buitendouche
  • Campingset (stoelen + tafel)
  • Diepvriezer
  • Dinette
  • Douche
  • Draaistoelen
  • Fietsendrager
  • Garage
  • Gasfles
  • Gasfornuis
  • Handdoeken inbegrepen
  • Keuken inventaris
  • Kluis
  • Koelkast
  • Luifel
  • L-zit
  • Off-grid kamperen
  • Oven
  • Toilet
  • TV
  • TV ontvanger
  • Verwarming
  • Warm water
  • Winterkamperen
  • Zonnepaneel
Tijdens het rijden
  • Achteruitrijcamera
  • Airbags
  • Airco tijdens rijden
  • Audio ingang
  • Bluetooth
  • Cruisecontrol
  • Imperiaal
  • Isofix
  • Navigatie
  • Parkeersensoren
  • Radio
  • Sneeuwkettingen
  • Stuurbekrachtiging
  • Trekhaak
  • Winterbanden

Technische kenmerken

Renault
Buscamper
Handgeschakeld
Rijbewijs B
Euro 5
Isofix: 0
Zelfbouw
Eerste inschrijving in 2016
Lengte en hoogte camper: 560 cm x 275 cm

Huurvoorwaarden

Huisregels

Roken toegestaan: Nee
Huisdieren toegestaan: Nee
Buitenland toegestaan: Ja
Wintersport toegestaan: In overleg
Festivals toegestaan: Nee
Bergen toegestaan: Ja
Minimum leeftijd: 23 jaar

Bestuurders dienen minimaal 23 jaar oud te zijn en reeds 3 jaar of langer in het bezit te zijn van het voor deze camper vereiste rijbewijs.

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Wij zijn niet zo van de regels.....

Wij zijn zelf erg zuinig op de camper en verwachten dit ook van onze huurders.

Je krijgt de bus met een volle tank mee en wij verwachten deze ook met een volle tank terug.
De binnenkant maak je zelf schoon. Ook het toilet als je die hebt gebruikt.
De buitenkant van de camper hoef je niet schoon te maken, dat doen wij zelf.

Tarieven

Aantal vrije km per week 1.500 km
Kosten per extra km € 0,15
Schoonmaakkosten € 0
Langboek korting
Boekingen 2 weken of langer5%
Boekingen 3 weken of langer5%
Boekingen 4 weken of langer8%

Beschikbaarheid

  • Ophalen vanaf: 12:00 uur
  • Retourneren tot: 11:30 uur
  • Minimaal 2 dagen
De kalender van deze camper is recent bijgewerkt

14 Reviews

Rick Rick

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We zijn 3 weken met de camper naar Scandinavië geweest. Het was top, alles is aanwezig en werkt goed. Hierdoor hebben we op meerdere wildkampeerplekken genoten. Fijne bedden, ruime koude koelkast, meer dan voldoende elektriciteit met de accu, etc. Daarnaast rijdt de camper erg comfortabel zowel op de snelweg als in de bergen. Marcel reageert snel en geeft een duidelijke uitleg bij vertrek. Kortom, een aanrader om deze camper te huren. June 2026
Response from Marcel Wat leuk om te lezen, Rick! Bedankt voor je mooie review en de prachtige foto's. Geweldig dat de camper zo goed is bevallen tijdens jullie Scandinavië avontuur. Graag tot een volgende keer, jullie zijn altijd welkom!
Remmelt Remmelt

View this text in English(GB)

Erg fijn hoe het contact verliep! Fijne verhuurder en prima camper. May 2026
Response from Marcel Bedankt voor je review, Remmelt! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het contact en de camper. Graag tot een volgende keer, je bent van harte welkom!
Jeroen Jeroen

View this text in English(GB)

The Eagle ,zoals vriendelijke Marcel zijn eigenbouw camper noemt, is TOP. Een Tinyhouse op wielen. Meer heb je niet nodig! Marcel heeft alles goed geregeld. De camper is zeer compleet. Vooraf krijg je een link naar de website v d camper waarop je de camper uitgelegd krijgt. De uitleg tijdens de overdracht is daardoor eenvoudig. De tijden van (vroeg) ophalen en (laat) inleveren mochten we zelf bepalen. Hierdoor zijn de 1e en laatste dag ook echt hele vakantiedagen. Kortom TOP! We hebben genoten. October 2025
Response from Marcel Bedankt voor je review, Jeroen! Wat leuk om te lezen dat The Eagle goed is bevallen. Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk zien we jullie in de toekomst weer terug voor een nieuw avontuur!
Riet Riet

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wat een fantastische camperbus! Er is overal over nagedacht. Compact maar compleet, prima bedden. Overdracht en contact met verhuurder uitstekend!! Ook tijdens de reis super geholpen toen de bus een storing aangaf. Het kon niet beter!! September 2025
Response from Marcel Thnx! Jullie zijn van harte welkom om nog een keer met de bus op pad te gaan! Leuk dat ik regelmatig een berichtje kreeg over de plekjes waar jullie stonden, met foto. Gr Marcel en Chantal
Arno Arno

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Voor de eerste keer met een camper op stap. 4 weken door NW. Spanje en Frankrijk getrokken. Het plan was er al maar de camper moest er er bij gezocht worden en mijn blik viel op "the Eagle" die sprak me meteen aan. We zijn zeer hartelijk ontvangen door Marcel met koffie en een uitgebreide rondleiding en uitleg over de camper. De bus past als een jas om 2 personen. Zeer goed uitgerust mat alles wat je mogelijk nodig denkt te hebben. Zowel bij mooi weer als bij minder mooi weer is het zowel binnen als buiten onder het zonnescherm goed toeven. Kortom een absolute aanrader! June 2025
Response from Marcel Bedankt voor je mooie review, Arno! Geweldig om te lezen dat jullie eerste camperreis zo goed is bevallen en dat The Eagle daar een mooie bijdrage aan heeft geleverd. Extra leuk dat ons contact is gebleven en dat je inmiddels zelf aan de slag bent gegaan met de bouw van je eigen camper. Ik geniet nog steeds van alle foto's en updates die je stuurt. Heel veel plezier met de verdere bouw en natuurlijk met alle avonturen die nog gaan volgen!
Rogier Rogier

View this text in English(GB)

Fantastische camper om met 2 personen op pad te gaan. Ik ben samen met mijn zoon naar Legoland gegaan met deze camper. Prima bus, rjidt heerlijk. Goede instructie van Marcel en alles erop en eraan. We hebben niets gemist en alles was voorhanden. Zeker een aanrader om mee te reizen. May 2025
Response from Marcel Thnx voor de mooie review!
F F

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Na een kleine tegenvaller met een andere camper .vond ik deze camper van marcel.beetje last minute stuurde ik een bericht .en de verhuurder reageerde snel en de afspraken waren snel gemaakt .heb dezelfde dag de camper nog kunnen ophalen bij marcel.bij ophalen kreeg ik een mooie uitleg/rondleiding van de camper.ook heeft marcel een mooi handleiding digitaal toegestuurd voor eventuel onderweg. verder is de camper netjes en kompleet hoog nodige is aan boord en hoef alleen je bed eten en kleding mee te brengen . De bus rijd formidabel rustig en zuinig (bij 110km/u 1 op 10) Ik ga deze camper zeker bog een x huren August 2024
Response from Marcel Bedankt voor je mooie review! Gelukkig kwam alles toch nog goed na de tegenvaller met de andere camper. Fijn dat je zo hebt genoten en dat de camper aan alle verwachtingen voldeed. Bedankt voor het vertrouwen en ik zie je graag nog eens terug voor een volgende reis!
Connie Connie

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wij hebben de camper gehuurd om te overnachten op de crew camping van Lowlands. Een goede slaapplek hadden we wel nodig en daarom gekozen voor een camper. Dan ben je met the eagle op het goede adres. Matras slaapt heerlijk. De keuken heeft alles wat je nodig hebt. Daarnaast is er in de camper aan alle kleine dingetjes gedacht. Complimenten aan Marcel hoe hij dit heeft gebouwd. De overdracht van de camper gaat soepel. Je krijgt vooraf informatie toegestuurd over de camper. Tijdens de overdracht wordt alles netjes en goed uitgelegd. Zeker een aanrader! August 2024
Response from Marcel Dankjewel Connie! Het was de kortste reis van de Eeagle, slechts 36 km! Je bent volgend jaar weer van harte welkom als je de Eagle weer mee wilt nemen naar de crew camping. Dankjewel voor het netjes terugbrengen en de prettige communicatie. Gr Marcel
Ellen Ellen

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

De overdracht van de camper met Marcel was helder en duidelijk. Marcel nam alle tijd om alles nog eens uit te leggen. Vooraf hadden we al een document gekregen om thuis alles over de camper te lezen. We hebben de Elfstedentocht gereden met de camperbus en overnacht bij campings en de boer. Ondanks de vele, soms heftige regen, is de camperbus knus, droog en valt er goed in te leven. Speciaal aan de Camperbus van Marcel is de doordachte uitvoering. Iedere vierkante cm heeft een nuttige functie en is robuust uitgevoerd. Bij Marcel geen plastic, maar onvervalst multiplex. Het slimme lengte bed is even wennen, maar dan slaap je er ook iedere nacht heerlijk in. Tja, wat nog meer: De korte buslengte biedt veel voordelen bij kleine camperplekken of gewoon ergens parkeren. June 2024
Response from Marcel Dankjewel voor de leuke recensie Ellen en Marius! Jullie zijn van harte welkom als je nog een keer op pad wilt met The Eagle. Fijn contact en de bus weer spic en span ingeleverd. Groet, Marcel en Chantal.
Gerald Gerald

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Mooie trip naar en in Denemarken gemaakt met 'Eddy' The Eagle! Knusse en efficiënt ingerichte camper en door zijn formaat overal en nergens neer te zetten. Rijdt fijn en steady op de weg. Goed en prettig contact met eigenaar Marcel. Een aanrader! May 2024
Response from Marcel Dankjewel voor je positieve recensie! Het prettige contact is geheel wederzijds. Jullie hebben een mooie trip gemaakt. Ik verhuur de camper graag nog een keer aan jou. Gr Marcel