Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De verhuurder was niet aanwezig maar zijn vriend legde alles uit, papieren ingevuld, geen kopie ontvangen. bij de 1ste stop geen koppelstekker in de camper. Na negatief telefoongesprek met eigenaar op zijn vakantie adres,de 1ste nacht zonder stroom en dag 2 omgedraaid richting Nederland, omdat zondag heel Duitsland dicht is. En zelf de spullen gekocht. Deuren die uit de scharnieren vallen, poot onder de tafel die los zat waardoor tafel inzakte, koelkast deur die onder het rijden iedere keer opensloeg. Mijn man was iedere dag iets aan het reparen in de camper van een ander.... bij thuiskomst alles piekfijn schoongemaakt, zelfs de garage afgekit door mijn man vanwege vocht en het enige waar de eigenaar over kon zeuren( heel arrogant) was dat de camper niet buitenom gewassen was. En af we daar 35 euro voor wilde betalen aan hem. Voor een camper die mij 1600 euro kosten voor 2 weken in oktober/november vind ik dit schandalig. Het spijt me maar door al deze gebreken gaat dit ten koste van de vakantie. November 2019
Reactie van Evert Beste huurders, Bedankt voor het huren van onze camper. Jammer dat jullie dit als iets vervelends hebben ervaren. Wij hebben het in goede handen achter gelaten en hebben daar nog steeds alle vertrouwen in. Wel fijn om te horen dat jullie een fijne camper reis hebben gehad. Jammer dat er aantal zaken genoemd worden die volgens ons op een correcte manier met u zijn afgewikkeld. Het bedrag wat u noemt komt niet overeen met wat u aan ons betaald heeft. Wij hopen dat u volgende camper ervaring naar tevredenheid mag verlopen. Met vriendelijk groet.