Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De mobilhome die we vorige zomer huurden van Jos was bijzonder praktisch en fijn ingericht. Jos is ook een echte kenner en neemt uitvoerig de tijd voor uitleg op voorhand. De wissel tussen de vorige huurder en ons was mogelijks te kort voor een goede check-up? Tijdens de overdracht was er ook een kortsluiting maar dit zou geen gevolgen hebben voor onze reis, enkel 1 stopcontact mochten we niet gebruiken. Toch merkten we bij de eerste stop dat onze koelkast niet werkte op gas. We hadden verschillende malen contact met Jos die ons hielp zoeken naar oplossingen. We gingen ook langs bij een hersteldienst, maar helaas bleek het probleem niet geheel opgelost. Na 5 dagen zoeken en bellen en proberen oplossen, besloten we het los te laten en ons kookgedrag aan te passen om verder te kunnen genieten van onze reis. Toch had dit een impact op onze reisplanning (meer plaatsen met elektriciteit opzoeken, meer gaan eten op restaurant, geen (frisse) drank , het eten mochten weggooien, enz…) . Ook het elektronisch verstelbare bed bleek het te laten afweten als je niet steeds op elektriciteit staat. Vooraan en achteraan bleek dan ook weer een lamp stuk te zijn. Komt daar ook nog bij dat er een geur vrijkwam van het toilet wanneer we tijdens het rijden een raam opende. En als kers kregen we ook de gemaakte kosten niet volledig terug omdat er onderweg een kapje van het fietsrek was losgekomen. Na afloop van de reis had Jos begrip voor de tekortkomingen “jullie hadden pech”, maar helaas kwam hij niet tegemoet aan een compensatie zoals het contract van Goboony voorschrijft. Heel jammer. Ondertussen kennen ze Jos al zeer goed bij het volledige Goboony team. Augustus 2023