Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Helaas een slechte ervaring, bij het ophalen van de camper kregen we te horen dat de achterruit van het bed kapot was, waardoor deze niet open kon anders bleef hij in je hand liggen (in augustus geen leuke verrassing en ook niet veilig voor de reis). Het viel ons op dat er maar één gasfles beschikbaar was, ze verzekerden ons dat deze 7/8 maanden mee zou gaan, maar deze raakte tijdens de vakantie op en daardoor waren we een halve dag kwijt om een dealer te zoeken en een nieuwe fles te halen. De camper werd erg vuil afgeleverd, met dierenharen en veel stofophoping op moeilijk schoon te maken plekken, rookgeur, gordijnen die aan je handen bleven plakken als je ze aanraakte, watertank met sterke rioolgeur (waarschijnlijk nooit schoongemaakt goed), lekkende toiletkuip en vaste luifellat voor ons voor ophalen. (toen hij terugkwam van vakantie klaagde de eigenaar ook dat we het "vies smerig" terugbrachten... terwijl het naar onze mening schoner was dan voorheen). Zodra we vertrokken (in augustus) hebben we de airconditioning aangezet en we realiseerden ons dat deze niet werkte omdat deze leeg was. Kort daarna, tijdens de reis, kwamen we erachter dat zelfs de indicator niet werkte, omdat deze door een contact (gezegd door de eigenaar na onze klacht) gedeeltelijk werkte en gedeeltelijk niet (dus het vervangen van de lamp was niet voldoende). In augustus 3 weken met een klein kind op reis gaan zonder het bedraam open te zetten, zonder airco en zonder pijlen op de snelweg was niet ontspannend. (Allemaal later verrassend ontdekt) De eigenaar vertelde ons dat hij zich niet bewust was van deze problemen, ook al zijn het naar mijn mening moeilijke problemen om niet te weten, ook omdat als je weet dat de pijl contact maakt... Na de vakantie zijn we door ons onoplettendheid vergeten een koffiepot en watervat terug te geven, er werd om geld gevraagd door ons mensen te geven die niet voor de apparatuur van anderen zorgden. Ze "kwamen tegen" ons aan door ons minder geld te vragen voor de extra afgelegde kilometers, en ze vroegen ons niets voor een klamboe die we hadden beschadigd (omdat ze ons vertelden dat deze altijd kapot gaat). De eigenaar heeft ons immers ook een negatieve recensie nagelaten, waarschijnlijk waren we te goed. Slechte ervaring Augustus 2023
Reactie van Laura Cara Lisa, capisco che la parola da me usata sulla recensione, sudicio, non ti sia piaciuta. E quindi mi avete telefonato pieni di meraviglia per il mio feedback, peraltro veramente soft in confronto al vostro. Però riempire la recensione di falsità davvero non me lo merito. E pure una stella non mi merito E' davvero strano perchè i vostri sorrisi all'arrivo dicevano tutt'altro. Andiamo con ordine. 1-La finestra della camera da letto: Io ti ho detto che i pistoncini di tenuta non funzionavano e quindi di fare attenzione, ma la finestra si poteva aprire con un bastoncino per tenerla su, Ma sono cose da campeggiatori, che te lo dico a fa. E in camera da letto c'è comunque un'altra finestra e un oblò. 2-La bombola: Come indicato nel contratto era a metà, puoi controllare nella tua copia e non posso averti detto che dura 7/8 mesi. Ma se finisce, e ce n'è una sola perchè il mio camper ha solo una spazio...la devi cambiare! E io te la rimborso come detto e fatto. (mi è piaciuta la descrizione dell'epopea della ricerca di una bombola!). 3- AC: Lo stesso vale per l'AC, bastava fargli mettere il liquido e sarebbe ripartito, una settimana prima funzionava e quel giorno non l'ho provata davanti a voi, stupidamente. 4- La freccia: ti ho detto che probabilmente era un contatto, visto che la lampadina l'avevi sostituita. Cos'altro poteva essere? Un fusibile? Cose che capitano in un mezzo viaggiante. Poi, se il camper era sporco perchè non me lo ha i fatto notare? Perchè quando siete tornati Laura vi ha fatto notare che il camper era sporco e voi avete prontamente ribattuto: Abbiamo pagato 50€ (44 ndr)! e quindi siamo autorizzati a lasciarlo sudicio! Perchè dirmi ora che: puzzava di fumo, pieno di peli di cane, la vaschetta del cesso che perdeva??? Lo scarico che sa di fogna??? Perchè queste balle? Poi mi avete perso una caffettiera fantastica, mi avete perso il tubo dell'acqua e non mi avete detto niente. Vabbè la caffettiera...ma come facevate a non accorgervi che non c'era più il tubo dell'acqua? E perchè quando siete arrivati non mi avete detto niente? E se davvero vi siete trovati così male potevate comunicarlo a Goboony e probabilmente, con delle prove, avreste potuto anche ottenere un rimborso. Con delle prove...E non con una recensione così negativa e cattiva. Prova a leggere le altre recensioni. Tutte a 5 stelle e il camper è sempre lo stesso. Buona vita, buon viaggio ma non con noi.