Nicholas Nicholas

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Het was een goede prijs, want hij was oud en versleten. Tijdens onze reis gingen er talloze dingen kapot, niet door ons gedrag, maar omdat ze versleten waren. We moesten gaffertape kopen. De koppeling van de bus ging vervolgens kapot "VANWEGE EEN FOUT VAN DE BESTUURDER!" Waardoor we halverwege onze vakantie zonder bus zaten en de hoofdprijs moesten betalen om een nieuwe te huren. We vergaven en vergaten het, want het was goedkoop, totdat de eigenaar ons ongeveer £300 rekende voor de reparatie van zijn versleten bus. Ik wil gewoon dat mensen op de hoogte zijn van onze ervaring. Juli 2025
Reactie van Paul Firstly we are sorry to hear about your bad experience using our beloved Blessy, I would like to state that the vehicle had been fitted with a brand new gearbox and clutch only a few weeks previously, the company that fitted the parts stated that the clutch leaver was bent and put it down to driver error (not my words). When the vehicle broke I contacted Goboony to find a replacement asap. The £300 charge mentioned was to cover the four missing cushions Nick took, the five damaged items (which I replaced myself to reduce garage costs), 1/4 tank of fuel and the wine spill on our brand new carpet (which was slung in to the garage wet through). Good luck with your future travels.