Theresa Theresa

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Bij het ophalen van het busje werd al snel duidelijk dat de eigenaar helemaal niets over het busje wist. We waren te laat op de dag van de ophaling, dus de overdracht duurde erg kort. De eigenaar zei: 'Jij weet hier waarschijnlijk meer van dan ik.' Hij verontschuldigde zich voor de handdoek die rond het toilet lag en zei: "De vorige gebruikers hadden het toilet niet geleegd en daardoor was er lekkage." Toen we vertrokken was de tank nog maar voor een kwart gevuld. We hadden een driedaagse reis met vrienden gepland en betaald, maar we keerden een dag eerder terug vanwege problemen met de bus. Er waren geen chemicaliën aan het toilet toegevoegd en het was ook niet beschikbaar. Het was er erg warm en het toilet begon snel te stinken, dus het moest vaak geleegd worden. We waren niet aangesloten op een locatie, maar veel functies van de bus werkten niet. De verlichting werkte intern, maar de stopcontacten niet. We waren druk onderweg en hadden accu's bij ons, dus die hebben we gebruikt. Ik maakte me op dat moment niet al te veel zorgen. We hadden na het ophalen eten gekocht bij de supermarkt en het in de koelkast gezet. We zetten het koud, zonder te beseffen dat de koelkast en vriezer het niet deden. We gebruikten melk voor koffie op de eerste ochtend van de reis, maar hadden niet gemerkt dat de koelkast uit stond. De lampen aan de voorkant stonden aan. Pas op dag 2, toen we gingen ontbijten, ontdekten we dat al het eten warm was en de melk gestremd. We hebben die ochtend geprobeerd te achterhalen wat het probleem was. We hebben de eigenaar net na de middag van de tweede dag een bericht gestuurd. Vier uur later kregen we antwoord met excuses en de mededeling dat ze het zouden onderzoeken. Na 6 uur zonder duidelijke oplossing, lege accu's, bedorven eten en een stinkend toilet, besloten we de camper eerder terug te brengen. Helaas zijn alle bovenstaande kwesties in een geschil met Goboony beland, nadat we met de eigenaar geen vooruitgang hadden geboekt (hij gaf ons de schuld omdat we hem niet eerder hadden gewaarschuwd en werd agressief in zijn berichten). Goboony heeft ons ondanks alle bewijsstukken van de berichten van de eigenaar, die herhaaldelijk het verhaal heeft aangepast om in een bepaalde agenda te passen, toch £13 schadevergoeding toegekend. Ik werd hiervan op de hoogte gesteld en ik moest mijn bankgegevens rechtstreeks aan de eigenaar doorgeven, zodat hij mij kon betalen. Ik besloot mijn bankgegevens niet te geven aan de eigenaar, die me een busje had verkocht dat niet werkte zoals geadverteerd en herhaaldelijk had gelogen. Later beschuldigde hij me ervan dat ik het busje niet schoonmaakte en suggereerde hij dat ik niet wist hoe ik een toilet goed moest gebruiken. Zeer teleurstellende huur. Ik heb al eerder busjes gehuurd, maar dit was niet wat ik had verwacht of waarvoor ik had betaald (meer dan £700). Het gedrag van de eigenaren en hun reacties op mij waren echt bijzonder. Let op, koper! September 2025