Mr. Yellow – Ervaar deze unieke VW T3 Westfalia Joker; opgeknapt en compleet !

Bewaard in favorieten
Verwijderd uit favorieten
Categorie Classic
Brandstof Benzine
Aantal slaapplaatsen 4 slaapplaatsen
Aantal zitplaatsen met gordel 4 stoelen met gordels

Patrick
Maak kennis met de eigenaar, Patrick
Verhuurder sinds december 2016
Stuur een bericht
4.8/5 gebaseerd op 17 ervaringen
Al 49 keer verhuurd

Omschrijving

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Helaas is Mr. Yellow 2021 in onderhoud, Mr Brown is wel beschikbaar!

Geniet van het onovertroffen geluid van een luchtgekoelde motor. Relaxt en met een klassiek gevoel door Europa met onze VW T3 Joker!

De camper is uit 1981, heeft een gereviseerde 2 liter benzine (EURO 98 !!) motor wat betekent dat u goed met het verkeer mee kunt komen.
Uw gemiddelde snelheid zal 80-90 km/u zijn. Houd hiermee rekening om uw reis goed te plannen.

Doordat de bus een...

• Airco Woonruimte
  • Bed & Linnengoed
  • Buitendouche
  • Campingset (stoelen + tafel)
  • Diepvriezer

• Festivals toegestaan: Nee
  • Bergen toegestaan: Nee
  • Minimum leeftijd: 24 jaar

Bestuurders dienen minimaal 24 jaar oud te zijn en reeds 3 jaar of langer in het bezit te zijn van het voor deze camper vereiste rijbewijs.

U krijgt de camper volgetankt mee en brengt deze ook volgetankt weer terug.

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Verzekeringen

Verlaag je borg en eigen risico tot 150 euro door de Zorgeloos Reizen verzekering te selecteren bij het bevestigen van je boeking.

Tarieven

Anderen huurden ook in: Utrecht

17 Recensies

Bekijk deze tekst in het Dutch

Onwijs mooi weekend gehad met deze camper. Zodra je in de camper zit krijg je een rustgevend gevoel over je heen en kan niemand je wat maken op de weg. Daarnaast hele vriendelijke verhuurders, ook altijd prettig🙂 Augustus 2023

We huurden deze camper ook al een paar jaar geleden en toen waren we laaiend enthousiast. Er is niets veranderd. we zijn nog steeds dolblij dat we met deze bus op stap mochten. Rijdt heerlijk, schoon en super goed contact met Iris, Norbert en Patrick. We bevelen deze mooie camper van harte aan. Augustus 2022

Hele mooie camperbus. Uitgebreide uitleg gekregen bij het ophalen. Je krijgt alle spullen mee die je nodig hebt. Fantastisch weekend gehad. September 2020

Bekijk deze tekst in het Dutch

Ondanks de vele regen hebben wij een super fijn weekend gehad. Het contact verliep voorspoedig, de camper was gezellig, compleet en deed het zoals beschreven nog erg goed gezien zijn leeftijd. Een tripje met deze camper is een aanrader. Bedankt!! September 2020

Aanrader! Na een uitgebreide uitleg ging ik samen met mijn broertje een heerlijk lang weekend tegemoet. Verhuurders zijn erg vriendelijk en staan ook gedurende je reis klaar voor eventuele vragen. De camper is ondanks zijn leeftijd in goeie staat en natuurlijk een fotogeniek object. Uitermate geschikt voor een relaxte reis, want met max. 80km uur moet je geen haast hebben. Op het af en toe afslaan van de motor na reed hij ook als een zonnetje. September 2019
Reactie van Patrick Hoi Anouk, leuk om jullie recensie te lezen ! Enorm bedankt !! Gr uit Maarssen.

Bekijk deze tekst in het Dutch

Wat mochten we met een geweldige bus op stap! Deze geel witte joker t3 rijdt als een zonnetje en ziet er van binnen mooi uit. Norbert, Iris en Patrick zijn gemakkelijk te bereiken en reageren meteen op vragen. Wij hebben hierdoor met plezier door Frankrijk gereden. We bevelen deze bus van harte aan. Augustus 2019
Reactie van Patrick Bedankt voor jullie fantastische bedankje/recensie en foto’s natuurlijk. We hadden het met jullie enorm getroffen! Wie weet.....:)

Een camper met karakter. De camper is klein maar fijn. Je krijgt ‘m helemaal compleet mee. Hij rijdt prima, al moet je wel je snelheid aanpassen. Van te voren waren we gewaarschuwd over brandstofgebruik, maar dit viel ons uiteindelijk mee (1op 8). We hebben een fijn weekend gehad met veel bekijks. Juli 2018

Bekijk deze tekst in het Dutch

Dit was de ideale manier om te reizen. Vrijheid, knusheid, en in stijl :) De camper was heel comfortabel en compleet, heeft ons nooit teleurgesteld en is natuurlijk onwijs fotogeniek haha Hij/zij heeft ons naar de mooiste plekken in Wales gebracht. Er zit een goed naslagwerk bij met instructies en de communicatie met de verhuurder(s) is uitstekend. Juli 2018

Een weekendje weg met de VW T3 was super leuk! Het onthaasten begon al op de heenweg. Met 80km per uur opweg naar de Ardennen. Daar aangekomen konden we verder genieten en wat is een camper dan handig. Geen gedoe met tentdoek; luifeltje uit, koelkastje aan, tafel en stoelen uit de achterbak en chillen maar. We zouden zo weer een weekend op pad willen. Juni 2018

Fijne camper, maar wel voor echt mooi weer. De leefruimte is vrij beperkt. Wij waren wel met zijn drieën. Wel behoorlijk wat opbergruimte. Verder rijd de camper prima en voldoet hij praktisch gezien aan alles. Mei 2018

Bekijk deze tekst in het Dutch

Supertof! De 'Joker' pruttelt rustig voort terwijl de rest je voorbij zoeft. Dat is eigenlijk wel de essentie van onze ervaring. Geen haast, gewoon met z'n tweeën op weg in de bus en maar zien waar je terecht komt. Alles liep gesmeerd en de communicatie met Iris, Norbert en Patrick was top. Geen gedoe en alle drie net zo chill als hun gele campertje. Bedankt! :) Mei 2018

Na een duidelijke uitleg zijn we met de camper op pad geweest naar de Veluwe. Het ontbrak ons aan niets! Ook het contact met de eigenaren verliep heel goed. Bij vragen kregen we snel antwoord. Zeker een aanrader! April 2018

Zeer vriendelijke verhuurders! Mooie camper! September 2017

Bekijk deze tekst in het Dutch

Wat een ervaring! We hebben met de camper een roadtrip gemaakt naar Slovenië en Kroatië gedurende twee weken. Het was ontzettend leuk om in zo'n mooie oude VWbus te reizen en zowel wij als mensen om ons heen werden er helemaal vrolijk van. Het contact met de verhuurders Iris, Patrick en Norbert was heel erg prettig. Ze zijn ontzettend aardig, behulpzaam en flexibel. We hebben een super vakantie gehad en raden het zeker aan andere mensen aan om met deze camper weg te gaan! Iris, Patrick en Norbert, nogmaals dank je wel! Augustus 2017

Fijne camper, uitgebreide instructie, hartstikke goed! Juni 2017
Reactie van Patrick Altijd leuk om te lezen :) Jullie ook bedankt voor jullie enthousiasme !

Bekijk deze tekst in het Dutch

Ontzettend leuk gehad met de T3! Uitstekende instructies en communicatie ook vanuit eigenaars. Dank! Mei 2017
Reactie van Patrick Eensgelijks Jaap :) !

Jee, wat een fijne blije camper hebben we gehuurd! Afgelopen weekend waren we op stap met deze gele T3 en we werden er niet alleen zelf heel vrolijk van, iedereen die ons zag ook! Na de (zeer fraaie) restauratie door de eigenaars waren wij de eerste om er weer mee op stap te gaan. Beetje fris nog in de avond maar de standkachel deed het prima. Het hefdak is fijn zodat je rechtop in de camper kan staan (wel zwaar, openzetten is goed voor de spierballen..) De camper is van alle gemakken voorzien zodat we net zo makkelijk op een camping in de bijgeleverde stoelen ploffen als even langs een dijk parkeren om een soepje te maken. Contact vooraf (en achteraf) met de verhuurders liep heel gemakkelijk en na een krap uurtje uitleg bij de camper konden we op stap! Wel slim om te doen trouwens, een oudere camper als deze heeft toch een eigen gebruiksaanwijzing. Patrick, Norbert en Iris: dank voor dit heerlijke weekend! April 2017