Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Goede ervaring. De Vito rijdt fijn en is netjes. Judith is een vriendelijke verhuurder.Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Goede ervaring. De Vito rijdt fijn en is netjes. Judith is een vriendelijke verhuurder.