Lucas Lucas

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Dit was onze eerste kennismaking met een camper. We werden door de eigenaren heel hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt in hun compleet geoutilleerde en schone kampeerbus. De binnenruimte was voor ons net groot genoeg, en alles was aanwezig. Het opklappen van de achterbank gaf een ruim 2 persoons bed dat lekker lag. Door de daktent was er prima stahoogte, en bij hitte konden we de camper goed ventileren. Fijn was dat we de bijrijdersstoel andersom konden draaien. Als auto reed deze VW Transporter erg lekker en betrouwbaar. De camper was ook weer klein genoeg om in een parkeergarage (max hoogte 2m) te passen. Heel handig! We hebben alle weersomstandigheden meegemaakt, en zijn erg enthousiast over de mogelijkheden van deze mooie compacte camper. Dit gaan we vást weer een keertje doen. Met dank aan Mies en Daan die hun camper aan ons wilden toevertrouwen. Klein minpuntje was het kraken van de daktent tijdens rijden over minder vlakke wegen. Maar daar is waarschijnlijk niet veel aan te doen. Juni 2026