Nabila Nabila

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

We hebben enorm genoten van onze reis met Okey Dokay. De camper was perfect voor onze behoeften. Steve was erg behulpzaam, gaf me een rondleiding door de camper en reageerde snel op mijn telefoontjes. Ik zou 5 sterren geven, ware het niet dat we een klein probleempje hadden met het toilet/de douche, maar dat werd opgelost dankzij Steve. De bedden en de ruimte waren zeer comfortabel. Ik beveel het busje aan voor een gezinsvakantie. Het rijdt erg goed en heeft uitstekende voorzieningen. Al met al een 4,5* eigenlijk. Juni 2026