Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Ik vond mijn eerste ervaring met een camper teleurstellend. Op de website stond dat de camper vanaf 10 uur beschikbaar was, maar op de ophaaldag moest ik met Gary onderhandelen om hem om 12 uur op te halen. Dit kostte ons twee uur van onze zeer korte kampeertrip, die we al minutieus hadden gepland. Toen we aankwamen, was er een kleine vertraging omdat een van de banden lek was en Gary wat beschadigde meubels binnen moest repareren. Dit was ook teleurstellend, omdat ik verwachtte dat de camper rijklaar en al gecontroleerd zou zijn voordat we aankwamen. Tot slot, hoewel de camper mooi en modern was, werd hij ons in een erg vuile staat overhandigd. Ik moest de badkamer nog eens schoonmaken, want het leek erop dat deze in een slechte staat was achtergelaten en er nooit iets in had gezweet. Overal stof en kruimels. Zelfs het bestek en de vaat vonden we vies. Ik had alleen gewild dat er wat meer aandacht aan onze boeking was besteed, vooral omdat ik met mijn 5-jarige zoon reisde en dit zijn cadeau was voor zijn allereerste kampeervakantie.
Reactie van Gary
Once the Motorhomes go out on hire the return times an and the care they receive is totally out of our control.
Unfortunately the previous hirers returned the motorhome late in an unclean condition and both the mirrored wardrobe doors had damage to them.
I explained this to the customer and asked if they could collect the motorhome at 1.00pm but they insisted they wanted to collect at 12.00 o’clock then actually turned up at 11.30 even though I had already explained the situation.
This gave us no time whatsoever to prep the vehicle like we normally would.
The damaged wardrobe doors were removed as a priority to make sure there were no safety issues.
I feel this review is very harsh and doesn’t reflect how we do things as anyone can see all our reviews have been 5 star.
Definitely a lesson learned and won’t be happening again!