Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
We hebben een fantastische ervaring gehad met het huren van een camper via GoBoony voor het fietsevenement "Chase the Sun". Van begin tot eind verliep het hele proces vlekkeloos. De eigenaar van de auto, Nic, was fantastisch – ontzettend leuk, dynamisch en gastvrij. Hij gaf ons een zeer grondige uitleg, inclusief een aantal korte, ontzettend nuttige video's waarin de meer complexe onderdelen van de auto werden uitgelegd. Dit was een uitstekende service die ons volledige gemoedsrust gaf tijdens onze reis. Wat de camper zelf betreft, die was brandschoon, zeer comfortabel en verrassend makkelijk te besturen. Hij diende als het ideale ondersteuningsvoertuig voor mijn vrouw, die me aanmoedigde en de logistiek regelde vanaf het eiland Sheppey helemaal naar Weston-super-Mare. We hebben een onvergetelijke tijd gehad en kunnen Nic en zijn camper van harte aanbevelen. Vijf sterren, zonder twijfel!