Bas Bas

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Wij hebben de grote gezins Ford carado bij Mariusz en Monika gehuurd. Inderdaad een hele geschikte familie camper. Er passen twee kinder stoeltjes (Isofix) op de bank. Onze jongens (1 en 4) hebben heerlijk in het achterste bed geslapen. De kleinste wel in een klein popup tentje zodat hij er niet vanaf viel. De deur van die achter ruimte kan dicht zodat wij nog voorin een spelletje konden spelen. Mijn vrouw en ik hebben in het hangbed geslapen, een beetje krapper, maar prima te doen. De service van Mariusz en Monika is top! De camper was goed schoon, keurig onderhouden, netjes vol en van van alle gemakken voorzien. Er wordt goed meegedacht (er was zelfs een kinderklapstoeltje voor onze zoon). Er wordt uitgebreid de tijd voor de toelichting genomen en het contact via de app is persoonlijk en duidelijk. In de camper is het wel handig om een klein zaklampje te hebben om in de diepe kastjes te kunnen kijken. De ruimte in de garage is erg ruim! Juni 2026