Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
We zijn Noorwegen geweest. Het was een prachtige reis. Alle communicatie met Raymond verliep uitstekend, zijn camper is helemaal top! Het is een ruime en luxe camper, voorzien van alle gemakken. We zullen het graag vaker gaan huren! Dank!