Irma Irma

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wij zijn een week met de camper van Hans op stap geweest , dit was onze eerste vakantie met een camper en daarom zijn we in Nederland gebleven. De overdracht verliep goed . De camper is compleet, ook fijne stoelen om buiten te zitten. Ook is er altijd contact met Hans mogelijk mocht er iets zijn. Juni 2026