`Toon `Toon

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Voor de eerste keer met een camper een trip gemaakt. Bestemming was de Oostzee . Geluk gehad met het weer en maakte het alleen nog mooier . De camper was voor zeer geschikt met alle comfort die we nodig hadden. Ook met Edwin zeer fijn contact voor de reis en erna . Ik zou zeker deze camper weer huren als vrij is . Juni 2026