Peter Peter

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Bij het ophalen van de camper viel het ons al op dat Erwin en Anita erg zuinig zijn op hun camper. De camper zag er goed uit en was van alle gemakken voorzien. Wij hebben er een mooie vakantie mee gemaakt in Slovenië. De camper rijdt erg fijn omdat het een automaat is, ook in de bergen. Echt een aanrader. Juni 2026