Eric Eric

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

De overdracht verliep zeer goed. We zijn naar de Hooglanden gegaan. Het was de eerste keer dat ik in een camper verbleef. Deze Schotse bestemming was fantastisch. De vrijheid om midden in de natuur te stoppen, in absolute rust te slapen, buitengewone landschappen te zien, door een verrassend schoon land te reizen... en te overnachten op campings waar je altijd hartelijk werd ontvangen en de faciliteiten zeer schoon waren. Wat Williams camper betreft, die was comfortabel en goed uitgerust (servies, accessoires, schoonmaakmiddelen, verlengsnoeren, waterslang, enz.), hoewel niet gloednieuw (de stoelen waren gerepareerd met ducttape) en had een paar kleine mankementen. (Het verwisselen van de gasfles vereiste twee personen en een hamer om de sproeier los te draaien, de handgreep van de koelkast liet los en een van de drie branders bleef niet branden.) We zouden zeker weer bij William huren. Hij was erg vriendelijk, zowel in onze correspondentie (met tips over bezienswaardigheden, overnachtingsmogelijkheden en het bijvullen van de watertanks) als bij het ophalen van de auto, mochten we deze regio nog eens bezoeken. Mei 2026
Reactie van William Glad you enjoyed your holiday and happy very happy to help uou with planning. Can only apologise for the few issues with the motorhome, unfortunately a previous hirer caused some damage that we were unable to repair before your holiday (all parts now replaced). And definitely didn't want to cancel on you. Would love to have you return.