Marian Marian

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Problemen kunnen zich altijd voordoen. Toen ik ervoor koos om een camper te huren via Goboony, verwachtte ik hulp bij eventuele problemen. 1. Vóór aanvang van de reis meldde de eigenaar van de camper mij dat er een probleem met de camper was. Ik heb Goboony om hulp gevraagd, maar ze weigerden alle verantwoordelijkheid en hulp en vroegen mij om met de eigenaar tot een oplossing te komen. 2. Bij terugkomst begon ik een geschil waarbij ik de eigenaar om informatie vroeg, en Goby om informatie. Ze antwoordden alleen op de vragen die betrekking hadden op de eigenaar van de camper, maar gaven me nooit een antwoord op mijn vragen. 3. Hoe heeft Goboony in het geschil besloten dat de eigenaar van de camper mij geld zou moeten terugbetalen? Ze vroegen de eigenaar om mij te betalen (dit is nog niet gebeurd), maar ik verwachtte dat Goboony mij zou terugbetalen, omdat ik nooit rechtstreeks aan de eigenaar heb betaald, maar ik heb Goboony steeds betaald. April 2025