Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
We hadden een zeer gemengde ervaring met de camper, omdat we een mechanisch defect hadden waardoor we de reis niet konden voortzetten. Ik wil heel duidelijk benadrukken dat de ervaring met Holly en Ewan (de eigenaren) erg goed was, ondanks de pech. De pech was niet hun schuld, maar gewoon een onderdeel dat niet onder gepland onderhoud valt of zoiets. Ik neem het ze niet kwalijk en de communicatie was erg goed voor, tijdens en na de pech. Ik was echter erg teleurgesteld in Goboony. Ze boden nauwelijks hulp en stuurden ons gewoon door naar de ANWB voor hulp. De ANWB was geweldig, regelde alles en regelde een andere huurauto voor ons (het was een auto, maar we konden Schotland tenminste verder verkennen). De verzekering van Goboony is vrij duur (ongeveer £ 32 per dag) en ze vergoeden geen pechgevallen, wat ik buitengewoon oneerlijk vind (we hebben de camper 5/9 dagen gebruikt en zonder eigen schuld zijn we 4 x £ 32 aan verzekering kwijtgeraakt, plus 4 dagen verkennen in een camper). De kans is zeer klein dat ik nog eens met Goboony in zee ga, omdat ik het niet eens ben met dit beleid. Ik zou echter wel weer met Holly en Ewan willen samenwerken, want zoals gezegd was dit niet hun schuld en verliep de communicatie goed en eerlijk.