Bort Bort

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

De overdracht met Ruben was prima geregeld, een goede uitslag over de camper, al leer het meeste door er zelf mee op pad te gaan en te gebruiken. Wij zijn met de camper door Denemarken en specifiek Jutland getrokken met twee honden. Vooral om te ervaren hoe het is om met een camper te reizen met twee honden erbij. En dat is heel goed bevallen, de camper heeft een mooie stahoogte waar ik met 1.90 rechtop kan staan. De camper rijdt gewoon prima recht toe, recht aan, cruise control is simpel dus lekker ontspannen rijden. Na onze reis is de camper weer overgedragen aan Ruben en was alles oké. Zoals gezegd leer je de camper zelf kennen door deze te gebruiken en daar waar we vragen hadden was appen met Ruben erg handig. Snel reageren en dan was binnen een paar tellen duidelijk wat er nodig. Kortom, een prima ervaring gehad. Juni 2026