Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Het was weer een heerlijke reis in Mr. Blue. Fijn geregeld met Henriëtte! Overdracht etc allemaal goed in overleg. Wij hebben genoten van een rondje Nederland in de camper. Eerst een nachtje Etten-Leur daarna door naar Hulst en Cadzand-bad,(met uitstap naar Brugge) prachtige zonsondergang op het strand gezien, daarna door naar Wassenaar. Echt een pareltje om te staan, midden tussen Leiden, Wassenaar en het Valkenburgse Meer in het groen. Lekker geshopt in Den Haag (met openbaar vervoer heengegaan). Doorgestoken naar Lauwersoog, alwaar we de dag erop een dagje Schier hebben gedaan, heerlijk gefietst en in het zonnetje gezeten (terwijl het op het vasteland heel hard regende). Fijn te rijden in Mr. Blue, alles bij de hand super. Voor herhaling vatbaar!