Kerstin Kerstin

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Pas op voor valse vriendelijkheid! Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad als tijdens deze vakantie. De camper had diverse mankementen en ik heb er zeker een week over moeten piekeren en vakantiedagen moeten opofferen. Ik had extra kosten, ik moest bijvoorbeeld veel vaker campings bezoeken dan anders het geval zou zijn om voortdurend water bij te vullen en te douchen. Het kan voorkomen dat er iets over het hoofd wordt gezien. Maar dat een gehavende camper geen werkplaats ziet, maar naadloos wordt verhuurd, en je zelf wat slordig werk doet met plakband - je hebt het dus toch opgemerkt, vind ik brutaal. Hij probeerde het ook af te schilderen als mijn schuld. Gelukkig heb ik alle bonnetjes en brieven van de workshops bewaard. Er is geen spoor van goede wil, integendeel. Er werd ook geen verantwoordelijkheid genomen. De bemiddeling achteraf via Goboony was ontzettend tijdrovend en leverde vrijwel niets op. De Frankfurt tafel, die normaal gebruikt wordt, zat er niet bij. Ik ken de criteria niet. In eerste instantie vond ik alles heel aardig – al vond ik het wel vreemd om als begroeting door een vreemde geknuffeld te worden en, aangezien ik niet dezelfde dag nog weg wilde omdat ik te moe was, een kamer aangeboden te krijgen in zijn huis omdat zijn vrouw weg was. Zoals ik al zei, ik vond het vreemd, maar ik heb geen beschuldigingen geuit. Niettemin loog zijn vrouw dat hun dochter er ook was. Jammer dat hij vertelde dat de ene dochter in Dubai woont en de andere net een kind in Australië had gekregen. Verder moet ik zeggen dat de auto oppervlakkig schoon was, maar de bekleding rook zo erg dat de kleding ernaar rook nadat ze erin hadden gezeten. Ik moest alles meerdere keren desinfecteren. Er kwam ook een geur uit de wastafels. Ik zou het water niet drinken of gebruiken om te koken als je het overgebleven voedsel van de vorige persoon dagen later uit het grijze water kunt zien komen - walgelijk! Het zogenaamd comfortabele luxe bed heeft geen matras maar is gemaakt van de kussens van de bank waar ik 's ochtends vaak in een spleet lag. De benen zitten onder de kledingkast, je kunt blauwe plekken op je schenen krijgen. De zijdeur ging soms niet goed dicht en ging zelfs een keer open tijdens het rijden. Het zelfvergrendelende systeem heeft mij een keer buitengesloten. Ik stapte even uit, de sleutel zat nog in het contact, sloot de deur en kon niet meer naar binnen. Ik had geen mobiele telefoon, geen geld, zelfs geen warme jas. In dit geval redde de zijdeur mij, waar de grendel niet werkte. De eigenaar wist dit ook omdat hij niet verbaasd was (zoals bij alle andere pechgevallen) en mij kort en bondig vertelde waar hij altijd een reservesleutel verstopte. (In geval van diefstal keert geen enkele verzekering uit!) De versnellingspook is buitengewoon slecht en onhandig en ik rijd al meer dan 30 jaar in handgeschakelde auto's. Dit kan lastig worden in sommige situaties waarin u snel moet schakelen. Ik zou nog veel meer kunnen zeggen, maar ik heb er geen zin meer in. Ik geef één punt voor het beddengoed, het was schoon. Oktober 2024
Reactie van Mel & Annie We are sorry that your holiday was not as you expected. From missing your flight because you forgot your passport, to arriving too tired to drive off, and crashing our motorhome into our house on your return, you’ve had quite a time! We are sorry that the offer of free accommodation for the night in our third daughter’s apartment caused you concern, however, that you spent the night in our driveway contradicts that you felt uncomfortable. We realize that the 59-liter capacity of our motorhome’s water tank may have been insufficient to lather, condition and rinse your waist length hair, and shower yourself sufficiently and that you didn’t manage to put our generously sized bed together correctly, but we did provide a phone number where you were in constant contact and did not mention you had this problem. In fact, you reported that you were having a lovely time. We explained that you must ensure the doors are all closed correctly in order to operate the central locking system, and it is not possible to lock yourself out of the vehicle. We also told you where our spare key is located when you mistakenly thought you were locked out. The lock on the side door is not faulty, you had not closed it correctly. When you had a fault with the boiler, and your hot water was not heating up, we arranged a mechanic on your route to affect a repair. This took around an hour, however you were more than adequately compensated by a refund for the full day and also the further repair was arranged similarly and compensated. It is not possible to foresee problems, but Goboony themselves congratulated us for dealing with them so quickly and efficiently. It is a motorhome which you are using, and sometimes the unforeseen will occur. I know that you are furious that you were forced to pay your LEZ (Low Emission Zone) fine, and that this has prompted you to vent your frustrations, but please note, I offered to pay this on your behalf, but was told that it was your responsibility and that I was to be reimbursed. The upholstery is always covered by freshly laundered blue blankets. The cushions are always aired, I remove the coverings and wash them frequently. If there was an unpleasant odor I can only assume you have not been airing the vehicle during your stay, as it is a small space, and can quite easily take on your cooking smells and those of your body. The waste water tank is emptied and washed through after every rental. I understand a grain of rice was discovered when you emptied your waste tank. This does not mean it is un-clean, just that it may have been caught up in the pipe. I hope that this has not put you off our beautiful country, and that you may make a return visit. Perhaps staying in hotels or luxury apartments which may better meet your needs.