Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Helaas hadden we een behoorlijk slechte ervaring met Andy's prachtige camper. Bij het ophalen van de camper werd ons verteld dat de gasflessen vol waren, waar we absoluut geen reden voor hadden om aan te twijfelen. Verder was alles in de camper schoon en netjes en we bespraken de dieseltanks en hoe we verschillende functies moesten bedienen met Andy's partner, die erg behulpzaam was. Het probleem begon op dag 2 van onze 5-daagse huur toen de aangesloten gasfles leeg raakte, dus we gingen hem natuurlijk vervangen door de reservefles, die, je raadt het al, ook leeg bleek te zijn. Dus geen warm water, geen koelkast, geen warme of koude dranken, geen koken van het eten in de koelkast dat we nu moesten weggooien. Als we niet op een muziekfestival waren geweest, zou dit nog steeds een probleem zijn geweest, maar we hadden dit zelf kunnen veranderen, maar helaas was dat niet de situatie waarin we ons bevonden. Toen ik contact opnam met Andy, bood hij zijn excuses aan en stelde hij voor om een claim in te dienen bij Goboony, wat we natuurlijk ook deden. Na bijna 3 weken wachten (en zonder dat Andy ons daadwerkelijk heeft tegengesproken) kregen we van goboony slechts £ 19,75 terugbetaald, en nu moet ik op de een of andere manier proberen om Andy terug te vorderen! Dus het enige wat ik kan zeggen is: 'NEEM NIET VOLGENS MENSEN WOORDEN, CONTROLEER DE BENZINEFLESSEN, WANT ALS HET MISGAAT, HELPT GOBOONY NIET MET TERUGBETALINGEN'.