Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel
Scott is erg aardig en flexibel, en makkelijk telefonisch te bereiken. Hij was zelfs zo vriendelijk om ons de bestelwagen een paar uur langer te laten gebruiken! Heel erg bedankt. Even ter context: we huurden Bailey als stel, en het was de allereerste keer dat we met een camper op vakantie gingen. En we hebben een fantastische vakantie gehad! De accu en watertank waren meer dan voldoende (vooral omdat we elke dag op pad gingen), dus we sliepen alleen op (geautoriseerde) plekken in de wildernis, wat fantastisch was! De foto's spreken voor zich. De woonruimte is ruim en gezellig, en van alle gemakken voorzien. Het bed is heerlijk en een douche is echt een luxe! We hadden veel regen, maar konden onze kleren zonder problemen in de camper drogen. De camper rijdt erg comfortabel, de motor voelt betrouwbaar en goed onderhouden aan. Het is een grote camper, maar we konden overal komen (zelfs tot in kleine doodlopende straatjes die verboden zijn voor campers). Voor mij was een bijrijder cruciaal, vooral om de camper stressvrij te parkeren en buiten Glasgow te rijden, terwijl ik moest wennen aan de grote breedte. Maar geen zorgen, ik zit niet dagelijks achter het stuur, had nog nooit aan de linkerkant gereden en ook nog nooit in een voertuig groter dan een gezinsauto met vijf zitplaatsen, maar ondanks dat alles heb ik enorm genoten van Bailey als enige bestuurder gedurende de week! Dankjewel Scott! Ik wens jou en je busje veel avonturen toe.