Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

*** NIET AANBEVELEN *** Dit zou onze eerste ervaring zijn met een campervakantie. Mijn vrouw, 2 kinderen, ikzelf en Labrador besloten op basis van de recensies deze camper te huren. Toen ze de eigenaar ontmoette, legde ze uit hoe alles werkte en praatte ze veel over de kosten van de benodigde reparaties en hoe duur ze zouden zijn. Ze wees op een beschadigd achterlicht als gevolg van een ongeval met de vorige huur en liet ons ook veel oppervlakkige krassen op de lak zien. We hebben foto's gemaakt van alle schade rondom het busje, in de veronderstelling dat dit voldoende zou zijn om ons te dekken. De algemene rijervaring was teleurstellend omdat het een oudere bestelwagen was met zware besturing tijdens langere ritten. De automaat sprong twee keer uit de versnelling, waardoor ik op de snelweg al snel overschakelde naar handgeschakeld, wat op een drukke weg een schok kan zijn. De koelkastdeur was kapot bij het ophalen en de eigenaar liet ons foto's sturen zodat ze een offerte kon krijgen om het te repareren en maakte er een punt van om ons te vertellen wat de kosten waren om het te repareren. Het achterraam lekte toen het regende, waardoor het slaapgedeelte aan de achterkant volledig doorweekt was waar mijn zoon en ik moesten slapen. We vertelden dit bij terugkomst aan de eigenaar, maar ze leek niet geïnteresseerd en zei alleen: 'Het zegel moet vervangen worden.' Ik weet ook niet zeker waarom alle eerdere krassen niet zijn verholpen. De paar krassen waarvan we beschuldigd zijn, hebben ons £ 150 gekost. Ik ben het volledig oneens met deze beoordeling en de prijs die moet worden opgelost. We waren uiterst voorzichtig met de camper omdat het onze eerste keer was en we bleven op de snelwegen en parkeerden uit de buurt van andere auto's en busjes bij diensten. Wij hebben geen schade aan dit voertuig veroorzaakt Ik was ook teleurgesteld dat we er zelfs na de huur van beschuldigd werden dat we kapotte nivelleringshellingen hadden. Dit is niet waar, aangezien we ze niet eens gebruikten omdat al onze velden vlak waren. Goboony had ook geen zin om te helpen, ze leken niet de moeite te nemen om ermee om te gaan en kozen de kant van de eigenaar omdat de foto's moeilijk te bewijzen waren dat de ene kras van de andere was, ze sloten gewoon de zaak. Geen beroep, geen beoordeling, niets. Zou niet opnieuw gebruiken. Ik raad dit busje niet aan en zal het gebruik van Goboony, slechte klantervaring, in het algemeen vermijden. Wees heel voorzichtig. Als u boekt, maak dan veel foto's, video's, zelfs van zowel binnen als buiten, en controleer of alles werkt. September 2023
Reactie van Marta It seems unfair to blame everyone and everything for the fact that you have to pay for the scratches that have been made. Allow me to explain how Goboony works. When picking up the camper, we must fill out a form specifying all damages inside and outside the motorhome. Subsequently, we need to take photos of them and the entire camper. Both parties keep records to ensure that we can identify any differences upon return if necessary. On the day of return, we continue the inspection of the motorhome. If I find something, I always check the photos first to ensure it's something new. And this time, it was indeed the case. You scratched the passenger door, side door, and the wall. There was a previous dent on the wall, so I didn't charge for this repair. A complaint is then sent to Goboony, including photos and an invoice for the repair. If you reject your claim, I must send photos confirming the condition of the camper on the day of pickup. It takes a lot of effort to ensure I'm covered. Therefore, please don't blame Goboony; they are always fair. They carefully review the evidence to ensure they are on the right side. If they are uncertain about the scratches, they try to negotiate between the renter and the owner. Yes, unfortunately, we have scratches and dents on the rear bumper, and the passenger-side wall has been scratched. Unfortunately, we didn't have enough time between rentals to fix them. I always try to keep the motorhome in great condition to the best of my ability. You mentioned the problem with the gears. We had it checked in the garage, and everything seems fine. Nobody complained. It's a large van, and it can be demanding to drive and park, but it is in great condition for its age and is very reliable. The fridge worked fine, but the door lock was broken. We need to replace the doors. I was asked to take a picture of the door to ensure I ordered the right one without damaging them. Yes, I mentioned the cost of replacing them because I was shocked at how much it costs. As for the leaky window, I'm very sorry, but I don't remember you mentioning it during the trip or on the day you returned. I check all my messages, and there was nothing. It seems like you're bringing up all these issues now that I mentioned the scratches. Everything was fine before, and you had a great holiday! There was no fee charged for the ramps, but you didn't mention them either. Yes, I always ask renters to take as many photos and videos as possible. Trust me, it's not my intention to blame you for something you didn't do. I don't think I deserve this negative opinion." These adjustments should help improve the clarity and flow of your message. If you have any further questions or need more assistance, please feel free to ask.