Susie Susie

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Dit is een aantrekkelijke en opvallende conversie, maar het is niet zonder problemen…. Als u 1,80 meter lang of langer bent, is deze camper niets voor u. Voor een lange bestuurder is het niet mogelijk om de bestuurdersstoel ver genoeg naar achteren te schuiven, omdat de keukenkastjes te dicht bij de rugleuning van de stoel staan. Voor iedereen met lange benen is het dus een ongemakkelijke druk op de bestuurdersstoel, wat het ook gevaarlijk maakt als je je voeten tussen de pedalen probeert te bewegen. De passagierservaring is niet veel beter: in tegenstelling tot een gewone Cali zit de passagiersstoel bovenop een onhandig 'draaimechanisme', waardoor de zitpositie van de passagier met dat bedrag wordt verhoogd. Nogmaals, als je 1,80 meter lang of langer bent, zal je hoofd langs het plafond scheren - of erger. De reis begon niet goed omdat we bij aankomst te horen kregen dat de fietsendrager zoals geadverteerd (nu uit de lijst verwijderd) niet bestond en de geïntegreerde nachtverwarming zoals geadverteerd (en nog steeds vermeld) niet werkte. De meegeleverde vervangende plug-in radiator voldeed niet aan de taak, dus een weekendje weg in maart werd een kille ellende. Gelukkig is Mark (de eigenaar) een redelijk type en heeft hij zich verontschuldigd en ons een financiële compensatie gegeven voor deze omissies. Opslag (of het gebrek daaraan) is ook een groot probleem. De units hebben belachelijk kleine openingen en zijn dus niet erg praktisch. We gaven het op en gebruikten ze niet. Er is weinig opbergruimte onder de achterbank vanwege het frame/de structuur en ook niet enorm veel achterin. De tafel klapt niet weg terwijl deze nog aan de rail is bevestigd, dus dit is weer een item dat meer kostbare ruimte in beslag neemt. De passagiersstoel voorin is niet draaibaar. Ja - hij kan worden gedraaid, maar alleen als de zitkussens worden opgetild, de bodemplaat wordt losgemaakt van de grond, de stoel handmatig wordt gedraaid en vervolgens de bodemplaat in de nieuwe positie wordt vastgeschroefd. De twee platen liggen niet bijzonder goed op één lijn, dus dit is geen gemakkelijke taak. We willen ook waarschuwen tegen het slapen ‘boven’. Er zitten geen veren in de hoogslaper en slechts een dun schuimmatras als demping. De grond buiten zou vergevingsgezinder zijn! Er zijn geen geïntegreerde zonneschermen voor de voorruit, zijruiten in de cockpit of achterruit. Het vervangingsmiddel voor de voorruit werkt op een bepaalde manier, maar het vervangingsmiddel voor de achterruit blijft simpelweg niet op zijn plaats. Terwijl beneden slapen het comfortprobleem oploste, beperkt dit wel het nut van boven. Maart 2024