Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)
De camper is geweldig! Vincent is een heel aardige nette man en heeft alles piekfijn geregeld en voor elkaar. Echt overal is aan gedacht. Heel fijn. In de camper is alles aanwezig! De overdracht was fijn en hij is altijd bereikbaar als je wat te vragen hebt onderweg. Ik ben met mijn papa die op hoge leeftijd is op pad geweest rondje Nederland o.a. oude vrienden bezoeken. En wat heel fijn was, is dat hij echt zijn eigen slaapkamer had met toilet dat erg makkelijke toegang heeft. Het was daardoor een geweldige reis 😃
Reactie van Vincent
Hallo Karmie, bedankt voor je recensie en vooral fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben. Ook heel fijn dat je de Camper zo keurig netjes teruggebracht hebt. Je bent van harte welkom om een keer op herhaling te komen. 😊 Groet Vincent en Jolanda