Profiel van Lizanne

Lizanne
Reageert binnen een paar uur

Heeft al 6 keer verhuurd

Vertrouwen


E-mailadres geverifiëerd

Telefonisch geïnterviewd door Goboony team

Telefoonnummer geverifiëerd

Hallo, ik ben Lizanne!

Oldekerk, Nederland – Lid sinds maart 2026

Wij zijn een gezin dat al jaren zelf enorm geniet van het camperleven. Voor ons staat het voor vrijheid, samen zijn en even loskomen van de drukte van alledag.

Onze favoriete manier van reizen? Gewoon gaan. Zonder strak plan, maar met alle ruimte om onderweg te ontdekken. Of dat nu de bergen zijn, de kust of een mooie plek dichter bij huis; juist die afwisseling maakt het zo bijzonder.

Wat we belangrijk vinden, is dat anderen datzelfde gevoel kunnen ervaren. Daarom zorgen we ervoor dat onze camper compleet, netjes en klaar voor vertrek is. Zodat jullie alleen nog maar hoeven in te stappen en te genieten.

Hebben jullie vragen of is het jullie eerste camperreis? We denken graag met jullie mee.

2 Recensies

Jeroen Jeroen

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Het is een grote en compleet ingerichte camper. Wij hebben een rondrit gemaakt door Zweden en Noorwegen en hadden alles aan boort wat we nodig hadden. Ook de communicatie met Lizanne en haar man verliep heel soepel, ook als we tijdens de reis vragen hadden. Juni 2026
Reactie van Lizanne Dank je wel voor deze mooie review, Jeroen! Wat gaaf dat onze camper onderdeel mocht zijn van jullie avontuur door Zweden en Noorwegen. 🌲🚐 Fijn om te horen dat het jullie onderweg aan niets ontbrak. Bedankt voor het vertrouwen én voor het delen van deze mooie foto. Wie weet tot een volgend avontuur! 🤗
Bianca Bianca

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met ons gezin in deze mooie camper. Alles was schoon, netjes en compleet. Comfortabel rijden en prima bedden. Omdat het onze eerste ervaring was met een camper mochten we deze van tevoren even komen bekijken en bij vertrek kregen we een uitgebreide handleiding en checklist mee. Al met al een hele fijne ervaring! Mei 2026
Reactie van Lizanne Wat ontzettend fijn om te lezen, dank jullie wel voor deze mooie review! Voor jullie was het de eerste camperervaring en voor ons de eerste verhuurervaring, dus extra leuk dat het van beide kanten zo goed is bevallen. Jullie waren hele fijne huurders. Wellicht tot een volgende keer!