Profiel van Bart & Marleen

Bart & Marleen
Reageert binnen een paar uur

Heeft al 14 keer verhuurd

Vertrouwen


E-mailadres geverifiëerd

Telefonisch geïnterviewd door Goboony team

Telefoonnummer geverifiëerd

Hallo, wij zijn Bart & Marleen!

Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland – Lid sinds oktober 2024

Wij zijn een jong stel van 32 en hebben een grote passie voor reizen met de camper. Tijdens twee geweldige trips door Australië hebben we met vier verschillende campers het prachtige land ontdekt. Nu we zelf een camper hebben, zijn we van plan om heel Europa te verkennen met ons eigen huis op wielen. In de periodes dat wij zelf niet op pad zijn, stellen we de camper graag beschikbaar zodat ook anderen Europa kunnen ontdekken en genieten van het camperleven.

7 Recensies

Ron Ron

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

De vijf sterren doen recht aan de manier waarop Bart en Marleen omgaan met hun camper en het uitlenen ervan Natuurlijk, de camper is niet de allernieuwste maar je merkt aan alles dat zij er alles aan hebben gedaan om je het camperleven optimaal te laten ervaren. Een heerlijk ontspannen dtel die bij het bezichtigen ophalen en retourneren van de camper een vriendelijke en top indruk maakten. En een echt zeeeeeer complete inboedel bieden van vloerkleed tot luifel van een forse garage tot een ruim breedte bed en allerhande gadgets als noodlampen sfeerlampjes gereedschap (wat past) tot een airfryer en nespresso automaat. En sta je stil? Ben je ook nog een percolator. Italiaanser kan het niet. En ,elfs hun fietsen en een extracoolbox bieden tegen een kleine vergoeding. En met een camper met een krachtige motor die zeker niet onderdoet voor anderen (wellicht zelfs beter is vanwege zijn lage koppel) en zijn mannetje staat in de bergen van Frankrijk Italie en Duitsland. Wij hebben dankzij hen een heerlijke tijd gehad in hun camper. Helemaal top enLtijd bereikbaar voor vragen. Ps de enige aanpassing van onze kant? Italiaanse koffie geladen ipv de Starbucks. :-) Anders hadden jullie zes sterren gehad. Kortom. Een aanrader en terechte dikke vijfsterren rating. Ciao Ron-Sigrid Mei 2026
Reactie van Bart & Marleen Wat een leuke recensie en wat leuk dat jullie het goed gehad hebben. We hopen jullie zeker nog een keer te treffen huurders aan wie je de camper graag mee geeft. Groeten Bart en Marleen
Willem Willem

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Na een duidelijke uitleg over de camper en het beantwoorden van onze vragen die we hadden over de camper, zijn we begonnen aan onze trip naar Italië. De camper was schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Wij hebben erg genoten van onze reis en ons verblijf in de ruime camper die echt van alle gemakken is voorzien! Doordat we bijna dagelijks naar de volgende locatie reden hadden we geen stroom nodig. We hebben er een extra vriezer bijgehuurd die continue op 12 v draait die we in de garage hebben gezet, waardoor het niet nodig was om boodschappen te doen onderweg. Groetjes, Willem en Rianne Augustus 2025
Reactie van Bart & Marleen Bedankt voor jullie positieve reactie! Leuk dat jullie het contact als fijn ervaren hebben en een leuke vakantie hebben gehad!
Maarten & Martine Maarten & Martine

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

Wij hebben twee onvergetelijke weken gehad met jullie fantastische camper voor een rondreis door Zwitserland. Tijdens het ophalen werd alles duidelijk uitgelegd. De camper is van alle gemakken voorzien met alle, goed onderhouden, benodigde spullen. Zelfs de fietsen (volwassen) konden mee in de berging. Het rijdt zeer comfortabel. De extra losse koelbox/vriezer was ook super handig. Hartelijk bedankt Bart en Marleen voor het gebruik mogen maken van jullie camper. Augustus 2025
Reactie van Bart & Marleen wat luk dat jullie het fijn hebben gehad, en wat een fijn huurders zijn jullie altijd weer welkom om nog eens op pad te gaan.
Martijn Martijn

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We hebben met deze camper een fijne vakantie gehad in Denemarken en Noorwegen. Het is een camper met goede rijeigenschappen en ook op lange reisdagen een comfortabele camper om mee te rijden. Door z'n afmetingen hadden we op alle campings een mooie plek om te kunnen staan, en op de mooie kronkelwegen in Noorwegen we er goed mee overweg konden. Het had voor ons een fijne indeling en zowel van binnen en voor buiten de camper wat ons betreft zeer compleet is met de vaste inventaris. Ook waren het fijne bedden om op te liggen, zowel het vaste als het hefbed. Het is een zeer nette camper welke goed onderhouden is, en alles functioneert naar behoren. Wij kunnen niet anders zeggen, dat wij met de camper een erg fijne vakantie hebben gehad. Bart en Marleen bedankt voor het mogen gebruiken van jullie camper en zouden in de toekomst zeker nog eens gebruik van willen maken. Juli 2025
Reactie van Bart & Marleen Graag gedaan en bedankt voor het huren van oonze camper en we verhuren hem graag nog eeens aan jullie.
Niels Niels

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

We hebben een schitterende reis naar Noorwegen gemaakt met de camper van Bart en Marleen. De camper werd heel schoon opgeleverd. We hoefden zelf alleen wat kleding mee te nemen omdat de camper heel volledig is ingericht. We hebben met 2 volwassenen en een baby in de camper geslapen en dat ging prima. Heel erg bedankt Bart en Marleen! Juli 2025
Reactie van Bart & Marleen Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! Leuk dat jullie onze camper wilde huren!
Frank Frank

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

De camper beviel ons prima! Hij reed prima en off te grid staan is geen probleem. De overdracht en het terugbrengen verliep soepel. Ook zijn de verhuurders flexibel. Wat ons betreft een aanrader!:) Juni 2025
Reactie van Bart & Marleen Bedankt voor het huren van onze camper. Leuk
Belinda Belinda

Bekijk deze tekst in het Dutch(BE)

De overdracht en uitleg van hoe de camper werkt was heel duidelijk en compleet. Zowel hoe de camper werkt als hoe de camper geretourneerd moest worden. De camper was schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. De camper is ruim en rijdt heerlijk. De door bergen in de sneeuw was geen probleem. Veel plaats voor opbergen van o.a. onze snowboards. De camper is goed geïsoleerd en snel opgewarmd. Heerlijk om in ‘thuis’ te komen na een dag op de piste. Een echte aanrader. Januari 2025
Reactie van Bart & Marleen Bedankt voor je positieve recensie! Fijn dat jullie een goede ervaring hebben gehad met onze camper! Wie weet tot ziens!