Zefiro 675 – 2022 Roller Team Zefiro 675 automaat

Bewaard in favorieten
Verwijderd uit favorieten
Categorie Familie
Brandstof Diesel
Aantal slaapplaatsen 6 slaapplaatsen
Aantal zitplaatsen met gordel 6 stoelen met gordels

Stephen
Maak kennis met de eigenaar, Stephen
Verhuurder sinds april 2022
Stuur een bericht
1/5 gebaseerd op 1 ervaring
Al 10 keer verhuurd
Identiteit geverifieerd

Omschrijving

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel

Zes zitplaatsen en zes slaapplaatsen op een normaal Brits autorijbewijs. Automatische versnellingsbak. Het gevoel van gewoon samen zijn en rekening houden met alle behoeften van een gezin is een centraal punt geweest in de vernieuwde Zefiro 675. Door tot zes personen te slapen in een combinatie van vaste en opgemaakte bedden, kan iedereen een verkwikkende nachtrust ervaren, waar u ook verblijft. De vaste stapelbedden achterin zijn gezellige en leuke plekken voor de kinderen om uit te rusten, terwijl een dubbele...

De Camper

Kenteken & APK gecontroleerd
Roller Team
Alkoof
Automaat
Rijbewijs B
Kenteken & APK gecontroleerd
Eerste inschrijving in 2022

Voorzieningen

Gemak aan boord

  • Airco Woonruimte
  • Bed & Linnengoed
  • Buitendouche
  • Campingset (stoelen + tafel)
  • Diepvriezer
  • Dinette
  • Douche
  • Draaistoelen
  • Fietsendrager
  • Garage
  • Gasfles
  • Gasfornuis
  • Handdoeken inbegrepen
  • Keuken inventaris
  • Kluis
  • Koelkast
  • Luifel
  • L-zit
  • Off-grid kamperen
  • Oven
  • Toilet
  • TV
  • TV ontvanger
  • Verwarming
  • Warm water
  • Winterkamperen
  • Zonnepaneel

Tijdens het rijden

  • Achteruitrijcamera
  • Airbags
  • Airco tijdens rijden
  • Audio ingang
  • Bluetooth
  • Cruisecontrol
  • Imperiaal
  • Isofix
  • Navigatie
  • Parkeersensoren
  • Radio
  • Sneeuwkettingen
  • Stuurbekrachtiging
  • Trekhaak
  • Winterbanden

Huisregels

  • Roken toegestaan: Nee
  • Huisdieren toegestaan: Ja
  • Buitenland toegestaan: Ja
  • Wintersport toegestaan: Ja
  • Festivals toegestaan: Ja
  • Bergen toegestaan: Nee
  • Minimum leeftijd: 28 jaar

De borg (£ 1.350) wordt direct aan de adverteerder betaald (om een duidelijke en traceerbare betaling te kunnen garanderen) en niet aan Goboony. Goboony is niet aansprakelijk voor de afhandeling van de borg.

Er is parkeergelegenheid op het terrein beschikbaar bij ons Henfield-verzamelpunt voor uw hele vakantie £ 6,98 p/d.

1. Wat is de naam en leeftijd van alle chauffeurs?
2. Hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen komen er op uw feest?
2. Wat zijn je vakantieplannen / bestemming?
3. Ophalen is 14:00 uur en terugbrengen 10-11 uur. Op welke tijden hoopte je op te halen en weg te brengen?
4. Hoeveel mijlen schat u voor de totale reis?
5. Neem je een huisdier mee? Zo ja, welk ras? Houd er rekening mee dat alleen de modellen Zefiro 675 en Zefiro 690 huisdieren aan boord mogen hebben.
6. Wilt u dat wij een volle gasfles voor u plaatsen voor 7 kg £ 42,95 of 11 kg voor £ 51,95?

Nadat we uw verzoek hebben goedgekeurd, geven we 48 uur de tijd om de aanbetaling te betalen, omdat dit de data op onze kalender blokkeert.

LET OP, GEEN OPHALEN OF AFHALEN OP ZATERDAG; ZONDAG OF BANKFEESTDAGEN (gesloten).
WIJZIG UW BOEKINGSDATA ALS UW VERTREK- OF TERUGKEERDAGEN EEN VAN DEZE DAGEN BEVATTEN.
Zorg ervoor dat je het gedeelte over prijzen en voorwaarden op deze Goboony-website of -app hebt gelezen, zodat je de huurvoorwaarden volledig begrijpt voordat je boekt.

Mocht u nog vragen of speciale verzoeken hebben, stel ze dan gerust.
Rijd hiermee met een normaal Brits autorijbewijs categorie B. Geen speciaal rijbewijs nodig.

Op de ophaaldag zijn de ophaaltijden van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Retourtijd is 11.00 uur op de dag van terugkeer.

-Reizen naar EU/Ierland ok.
*Reserveringen in juni, juli en augustus moeten minimaal 8 dagen/7 nachten zijn.

AANBETALING: – De huurder zal vóór aanvang van de huurperiode een vooraf geautoriseerde aanbetaling of gedebiteerde aanbetaling achterlaten met een bankpas of creditcard voor het volledige bedrag van de aanbetaling die in het schema is vermeld. De eigenaar is, onverminderd zijn overige rechten jegens de huurder) vrij om op een dergelijke waarborgsom in te houden:
1. Het eerste deel van eventuele schade of verlies waarvan de huurder zich verbindt verantwoordelijk te zijn voor nalatigheid zoals uiteengezet in het schema.
2. Het bedrag van eventuele schade waarvoor de huurder op grond van de

Deze tekst is automatisch vertaald door Google Translate. Bekijk origineel


Verzekeringen

  • Camper verzekering: Inclusief
  • Eigen Risico & Borg: £ 1.350
  • Pechhulp: Nationaal

Tarieven

  • Aantal vrije km per week 800 km
  • Kosten per extra km £ 0,62
  • Schoonmaakkosten £ 120
Last-minute korting
Boekingen binnen 1 week4%
Boekingen binnen 2 weken3%
Langboek korting
Boekingen langer dan 1 week3%
Boekingen langer dan 2 weken5%
Boekingen langer dan 3 weken8%
Boekingen langer dan 4 weken10%

Annulering


Beschikbaarheid

  • Ophalen vanaf: 14:30 uur
  • Retourneren tot: 11:00 uur
  • Minimaal 2 dagen

1 Recensie

Bekijk deze tekst in het Dutch

I very seldomly leave reviews but due to multiple issues and zero engagement from Goboony I felt compelled to do so and shine a light on Goboony's utter lack of customer support - after all, the best measure of us (people and businesses alike) is surely how we respond when things go wrong?.. -I initially had a motorhome hire fall through - due to an issue with the owner not having the correct insurance in place. This didn't come to light until there were a few days left until our family holiday, forcing a search to start again and plans to be changed. Maybe this couldn't have been avoided but I can't help think anything such as this should have come to light well in advance of hire commencement. Goboony engaged on this issue but were fairly dismissive. Our replacement motorhome rental with Strafford (Stephen) was littered with issues... -Gas leak around the bottle on the new motorhome - dangerous and potentially grave consequences, that required the gas to be off for the duration of the rental -No hot water - on electricity alone -Motorhome originally hired not available (due to a boiler issue) and not advised until the day of collection (when I called) -Incorrect address details for collection - compounding a hurried collection (of an alternate motorhome) During the holiday when the issues emerged, Stephen from Strafford Motorhomes was engaged but not sufficiently - to take responsibility and address the issues appropriately. Stating, “this has never happened before”, “the motorhome is new…” or suggesting I seek out a spanner to attempt repairing the gas leak were unhelpful and potentially dangerous respectively. On return from our holiday, I contacted Goboony - by email to Evandro (UK Customer Support Manager) and then via the on-line “dispute” form. I am yet to receive any response several weeks later. Needless to say, we had a terrible experience with Goboony and Strafford, certainly considering how we value/look forward to our main family holiday and the cost of it. Myself and our network of family and friends will not be using/recommending Goboony or Strafford motorhomes (again). Would be renter beware... Augustus 2023
Reactie van Stephen Hi Neil, Firstly I would say that to leave a one star review for the hire of a brand new never driven £70,000 motorhome is not really realistic. Reviews based on 1 to 5 stars are a strange concept with 1 star being maybe a 20 year old 100,000 mile smelly motorhome that smokes and keeps breaking down with leaks in the roof :) Its a shame the review system is sometimes abused in this way. I recall numerous communications during this hire beginning with very your late arrival to collect and us offering to stay on late after closing time to accommodate in every way we could. Yes we agree that once in the New Forest it would seem the gas pigtail pipe from the bottle required extra tightening which we tried to resolve in communications. All it required was you using a standard campsite gas spanner to check the tightness (very similar to a garden BBQ) but this simple 5 minute procedure was rejected. It`s quite often that during a motorhome hire the gas bottle may have to be swapped over as its important to realise motorhomes do require user input for various things like grey waste, fresh water filling and gas bottle rotations. The original motorhome intended did have a boiler malfunction but as you well know you agreed this brand new one would suit your needs. When you arrived we had already rectified the boiler which was the PCB and as this original one had a cycle rack we said this one was now ready for you and had been fully prepared but you declined and said you would now take the brand new one instead. The incorrect collection address is a mystery as here is a relevant section of the email that was sent to you on the 28/7/23 at 11.48am Rental Details Pick-up Location Drop-Off Location (10:00 - 23:59) Partridge Green - Free collection point - Camelia Botnar Garden Centre, Littleworth Ln, RH13 8NA (10:00 - 23:59) Partridge Green - Free collection point - Camelia Botnar Garden Centre, Littleworth Ln, RH13 8NA Pick-up Date & Time Drop-off Date & Time Period 04/08/2023 3:00 pm 10/08/2023 11:00 am 5 days 20 hours We are very happy to supply you with a significantly discounted future hire and will next time insist on early arrival to collect so we can do a full one hour detailed instruction of how every last function on the motorhome works. You may want to consider half term or Easter 2024 to get the true experience using one of our superb 2022/2023 model motorhomes. Look forward to hearing from you so that we can hopefully receive a 5 star review next time. Thanks again - Stephen.